hallo allemaal, op 4 jan. was mijn vruchtbaarste dag(ovaluatietesten gebruikt) op 8 jan. werd ik een beetje ong niet zo veel als normaal. wie heeft er enig idee wat dit kan betekenen? ik heb afgelopen woensag een test gedaan maar die was negatief. ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik hoop op een reactie(s) alvast bedankt! liefs
Hi hi...Wellicht kan dat een innesteling betekenen. Wel vreemd dat je test dan nog negatief is en je nog niet ongesteld bent:S Sommige meiden op het forum hebben soms een week lang negatief getest. Hoe lastig het ook is, maar misschien toch ff afwachten. Ik hoop voor je dat je gauw een positieve test in handen hebt Succes
Wat is een beetje ongi en niet zoveel als normaal? Het zou goed een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest. Ik zou over een paar dagen nog een test proberen. Wanneer is je NOD?
hallo bedankt voor jullie reactie's! ik ben pas gestopt met de pil, dit is pas mijn eerste ronde. ik weet nog niet wat mijn cyclus is. het verlies was veel minder en duurde korter als een normale ong. ook had ik geen rugpijn terwijl ik normaal echt veel rugpijn heb als ik ong ben. ik ga nog maar een test doen, wanneer zou ik weer kunnen testen? jullie ook succes met zwanger worden liefs
Wanneer ben je gestopt met de pil dan? Heb je, behalve de laatste pilbloeding (wat je dus altijd in je stopweek krijgt), al een echte menstruatie gehad? Je echte menstruaties lijken vaak niet op de pilbloedingen, dus daar zou ik niet al te veel op letten. Heb je bruinverlies gehad of ook echt roodverlies? Als het echt roodverlies was, dan zou ik denken dat het toch je ongi was (al is het dan wat minder). Na pilstop hoef je ook niet per se direct weer een cyclus van 28 dagen te hebben (al zijn er mazzelaars die direct weer een regelmatige cyclus hebben!). Je eerste cyclus na pilstop kan langer duren. Het wil uiteraard niet zeggen dat je niet direct na pilstop zwanger kunt worden! Je hoeft maar een eisprong te hebben en op het juiste moment geklust te hebben en voila ! Voor de zekerheid zou ik gewoon over een paar dagen nog eens een testje doen.