Ik ben een aantal dagen overtijd. Ik ben de laatste keer op 10 december ongesteld geweest en de keren daarvoor op 3 november, 3 oktober en 3 september. Dus die keren waren aardig regelmatig zou je zeggen..... Alleen tussen 3 november en 10 december zaten natuurlijk ook 5 weken en tussen 10 december en nu zitten nu ruim 5 weken, dus ik kan sowieso zeggen dat ik overtijd ben. Voel me af en toe ook een beetje misselijk en heb gerommel in mijn darmen. Ik ga vanmiddag een testje kopen en die ga ik vanavond doen als mijn man thuis is uit zijn werk... Dus het is weer spannend.... Ik hou jullie op de hoogte. Willen jullie meeduimen, dat het na een jaar eindelijk raak mag zijn? Liefs!
DUIM DUIM DUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIMDUIM DUIM spannend!!!!
Dag Waardevol, Ik duim voor je, en ben erg benieuwd???????? Laat je het nog weten vanavond op het forum? Grts en suc6
Ha Meis, Ik duim ook mee hoor voor je, super spannend!!!!! Ik heb vanmiddag ook weer een testje gedaan, helaas nega .. hopen dat ie bij jou posi is!
Ik heb net getest en helaas issie negatief. Dus ik wacht mijn menstruatie maar weer af. :x Hoelang moeten al die maanden nog doorgaan totdat we echt een keer zwanger zijn? Dankjullie wel voor het duimen.
Hey Waardevol, blijven duimen.... Wij duimen ook al 10mnd, kunnen we gezellig met z'n allen Duimen grts de moed erin houden