rondleiding ziekenhuis.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweety, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vanavond hebben we de rondleiding in het ziekenhuis. het is een info avond waar je ook de verloskamers gaat zien ben benieuwd.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Heb ik ook gehad tijdens de zw. schap van mn dochter, informatief en leuk om te zien waar je straks komt te bevallen.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hey wat leuk! Dat lijkt mij straks ook wel wat...
    Hoe kom je daarvoor in aanmerking? Kun je je daar voor opgeven, of gaat dat via een curus???

4. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Vaak hangt er bij de verloskundigen een brief met de informatie avonden erop.
    Je kan vaak zo bellen om ingeschreven te worden.

Bij de zwangerschap van onze dochter was het gratis, denk dat dat nu ook nog wel zo is.

Groetjes

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bedankt voor de tip Jolanda!!! De eerst volgende keer dat ik weer naar de VK moet zal ik eens gaan zoeken naar dat broefje :D

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het zal best interessant zijn, maar denk niet dat als je aan het bevallen bent dat je nog enig besef hebt van waar of welke verloskamer je ligt. ;)

7. Matrix

Matrix Actief lid

11 sep 2006
    161
    0
    0
    Dat niet maar het is wel ''leuk'' om alvast te zien, hoe een bed werkt bijv. vaak vergeet men(verpleegkundige) dat tijdens hét moment zelf te vertellen....dat je bijv. gedeelte rug kan oppompen voor meer steun in de rug etc. en alle andere apparatuur, badkamermogelijkheden (om te bevallen). Plus uitleg van een gyneacoloog over de instrumenten die gebruikt kunnen gaan worden tijdens een bevalling zoals vacuum en tangverlossing etc etc. Wat dat aan gaat vond ik het relaxed om alles van tevoren te zien.

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hebben wij ook gedaan, ik vond het heel interessant om te horen en te zien. In het ziekenhuis waar wij waren, werden gelukkig geen rare of enge verhalen verteld. Het was een goede ervaring !

Groetjes,
    Nikki F

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het was een leuke ervaring. we kregen eerst een verhaaltje van een zuster van de kraamafdeling en daarna iemand van de kraamzorg. hoorde wel veel dingen die al bekend waren maar ja ik moet nog maar 4 weekjes. toen konden we naar de verloskamers er waren er op het moment 3 vrij waar we naar binnen mochten en konden kijken. ik vond het allemaal erg leuk en had er een hele andere gedachte over. ik vind het een gezelligere uitstraling hebben dan dat ik ervan had verwacht. daarna kwam er nog een gyn. het een en ander vertellen heeft vanalles uitgelegt van begin zwangerschap tot na de bevalling. ik moet zeggen dat het een geslaagde avond was alleen liep het bijna een uur uit door de praat grage gyn. haha. als je het aan je vk. vraagt weet zij het vast ook wel of het in het zh bij jullie ook is. ik ben nu niet meer zo angstig om naar het zh te gaan ik weet nu waat ik terecht kom. is een geruststelling vind ik.

10. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Bij mij (IJsseland Ziekenhuis) heb je dat ook op 7 oktober...ben ook van plan erheen te gaan lijkt me wel interessant...

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dat is het voornaamste Tweety! Leuk om te lezen dat je een leuke avond heb gehad :D

Deel Deze Pagina