Hallo, Ik slik Gravitamon (een multivitaminepreparaat voor zwangeren incl. foliumzuur), maar nou weet ik niet meer zeker of ik hem vandaag heb ingenomen. Hoezo zwangerschapsdementie? Ik denk het wel, want weet nog dat ik met het potje in m'n handen stond en een glas water leeggedronken heb, dus zal automatisch de tablet wel in m'n mond hebben gedaan, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ik kan moeilijk nu nog een tablet innemen voor de zekerheid denk ik, want dan krijg ik vanalles een dubbele dosis binnen. Mocht ik de tablet echt vergeten zijn, is dit dan erg?
echt geen probleem hoor! je hebt zelf toch ook al een voorraadje vitamines en je haalt die ook uit je voeding.
hihi is geen ramp hoor sommige mensen worden zelfs zwanger en ze hebben het niet eens in de gaten dat ze het zijn en hebben helemaal niks geslikt... Niet dat dat goed is! gewoon blijven slikken
Geen zorgen maken hoor. kan geen kwaad als je het eens een dagje vergeet. Ik ben de foliumzuur in het begin van mijn zwangerschap (en daarvoor) ook wel eens vergeten.
Ik vergeet hem ook wel eens hoor.. en de eerste maanden kwam hij er 9 van de 10 keer ook weer uit met overgeven. Gewoon niet nemen dus als je het niet zeker weet en de dag erna weer één nemen