Gravitamon vergeten?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MamaMiaatje, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Hallo,

Ik slik Gravitamon (een multivitaminepreparaat voor zwangeren incl. foliumzuur), maar nou weet ik niet meer zeker of ik hem vandaag heb ingenomen. Hoezo zwangerschapsdementie? Ik denk het wel, want weet nog dat ik met het potje in m'n handen stond en een glas water leeggedronken heb, dus zal automatisch de tablet wel in m'n mond hebben gedaan, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
    Ik kan moeilijk nu nog een tablet innemen voor de zekerheid denk ik, want dan krijg ik vanalles een dubbele dosis binnen.
    Mocht ik de tablet echt vergeten zijn, is dit dan erg?

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    eem dagje vergeten lijkt mij echt geen megaramp, ik zou gewoon morgen weer een nemen.

3. Bri

Bri Niet meer actief

nee hoor, geen probleem als je m een dag vergeet.

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    echt geen probleem hoor! je hebt zelf toch ook al een voorraadje vitamines en je haalt die ook uit je voeding.

5. kindje2opkomst

11 jun 2009
    57
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb 9 maanden niets geslikt! maak je niet druk...
    xxx

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Geen probleem, gewoon gezond eten dan maakt het helemaal niet uit of je m af en toe vergeet

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hihi is geen ramp hoor:) sommige mensen worden zelfs zwanger en ze hebben het niet eens in de gaten dat ze het zijn en hebben helemaal niks geslikt... Niet dat dat goed is! gewoon blijven slikken :)

8. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Geen zorgen maken hoor. kan geen kwaad als je het eens een dagje vergeet. Ik ben de foliumzuur in het begin van mijn zwangerschap (en daarvoor) ook wel eens vergeten.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vergeet hem ook wel eens hoor.. en de eerste maanden kwam hij er 9 van de 10 keer ook weer uit met overgeven.
    Gewoon niet nemen dus als je het niet zeker weet en de dag erna weer één nemen

Deel Deze Pagina