Hoi dames misschien een beetje rare vraag maar heeft het standje als je seks hebt nog invloed of het wel of niet raak kan zijn? liefs elisa
Nee hoor. Maar misschien is het NOG bevorderlijker als hij bovenop eindigt zodat er niet teveel sperma uitloopt als hij 'eruit' gaat Bij ons was dat lang niet altijd te plannen haha en toch snel gelukt hoor
Sluit me bij Evenstar aan. En ik heb hier ook regelmatig op het forum gelezen dat het goed is als je klaarkomt nadat je partner is klaargekomen. Maar het allerbelangrijkste: geniet er lekker van!
ik heb juist begrepen dat standjes waarbij de zaadlozing dieper is (bijv. op zijn hondjes) wel kan helpen. maar het lijkt me dat zaadjes die sterk genoeg zijn hun weg toch wel vinden.
Missionarisstandje lijkt mij de beste. Want als je bijv. op hem zit en hij komt klaar dan loopt de boel er zo weer uit.
Ik kom eigelijk altijd eerder klaar dan mijn vriend! Doet hem ook pijn als hij is gekomen en ik nog moet is dat raar? Liefs Nikky
Als ik klaarkom is dat voordat hij klaarkomt, omdat als ik na hem nog klaar moet komen het toch niet meer lukt, omdat ik dan het HET MOET gevoel heb en dan is voor mij de lol er al af. Ik kom ook vaak helemaal niet klaar, maakt mij ook niks uit
Dat hebben wij ook, ik kom altijd eerder en als hij klaar is kan hij meestal niet meer verder.Daarom zorgt ie altijd keurig dat ik eerder ben. Misschien een tip, stel je heb geklust hij is wel klaar en jij niet, had ik gelezen dat het zelfs nog beter kan zijn als de vrouw een paar uurtjes later klaar komt. Dus ga na een tijdje nog een keer aan de klus dan kan de man vaak ook weer.
Hm maar om dan midden in de nacht nog een keer aan de klus te gaan is ook zo wat... En s morgensvroeg komt er ook niet van... Klussen doen wij toch meestal s avonds voordat we gaan slapen,
@Jorietje: Idem. De tijd dat wij het meerdere keren per avond / dag deden ligt ver achter ons... Those were the days
Voor ons komt het ook zelden voor hoor, maar het schijnt voor bevruchting wel goed te zijn heb ik eens gelezen. Gewoon bij thuis komst klussen en voor het slapen gaan klussen
Volgens mij is er niet echt een bepaald standje dat helpt. Wij zijn juist de maand zwanger geworden dat we niet/nauwelijks rond mijn eisprong hebben geklust en ik niet ben blijven liggen om de boel zijn weg te laten vinden. Lijkt misschien heel makkelijk gezegd omdat ik nu wel zwanger ben, maar het komt wanneer het komt. We hebben er meer dan een jaar op moeten wachten maar hebben de ronde dat het raak was helemaal niets speciaals gedaan integendeel juist. Ik denk dat geduld (in de meeste gevallen) de beste oplossing is... Groetjes, Angelic
Ik denk alleen wel dat als je wat moelijker zwanger wordt, dat het zeker wel kan schelen of je even blijft liggen en in welk standje er geklust wordt.. Maar ja, bij ons wordt het toch weer een IUI-tje, dus maakt het ook niet veel uit hoe we t doen...
Wij deden het ook heel vaak, maar de zomaar-waar-dan-ook overdag-en midden-in-de-nacht-wakker-en-bezig-tijden... die zijn een beetje voorbij Enneh... ik voel me erg belabberd sinds de 6e week zwanger, van seks is het bijna niet gekomen en nu even helemaal niet. Seks met een draaierige maag... blugh.
Ik heb ook gelezen dat doggy en missionaris de betere standjes zijn omdat anders inderdaad alles er zo uit loopt... Ik ga na de tijd, nog, niet met de benen omhoog liggen, maar heb ook wel gelezen dat dames na de sex een tampon inbrengen om niet te veel te "lekken" denk dat ik dat ook ga proberen als het deze ronde niet raak is
Dat weet ik eigenlijk niet.. maar Dat is wel iets dikker dan bloed lijkt mij... ik heb et ook ergens gelezen en nog niet daadwerkelijk uitgeprobeerd.. Maar als je zo gaat slapen dan loopt er ook veel uit... dus denk niet dat het nog meer opzuigt dan dat er normaal gesproken uit ook gevloeid zou zijn...