seks standje (rare vraag misschien..)

Discussion in 'Zwanger worden' started by elisa83, Jul 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    Hoi dames
    misschien een beetje rare vraag maar heeft het standje als je seks hebt nog invloed of het wel of niet raak kan zijn?
    liefs
    elisa

2. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nee hoor. Maar misschien is het NOG bevorderlijker als hij bovenop eindigt zodat er niet teveel sperma uitloopt als hij 'eruit' gaat ;)

Bij ons was dat lang niet altijd te plannen haha en toch snel gelukt hoor :)

3. droombeebje

droombeebje Bekend lid

Jun 7, 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sluit me bij Evenstar aan. En ik heb hier ook regelmatig op het forum gelezen dat het goed is als je klaarkomt nadat je partner is klaargekomen. Maar het allerbelangrijkste: geniet er lekker van!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb juist begrepen dat standjes waarbij de zaadlozing dieper is (bijv. op zijn hondjes) wel kan helpen. maar het lijkt me dat zaadjes die sterk genoeg zijn hun weg toch wel vinden.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Missionarisstandje lijkt mij de beste. Want als je bijv. op hem zit en hij komt klaar dan loopt de boel er zo weer uit.

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Wij eindigen altijd met, ''op zijn hondjes'' :)

7. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

Oct 11, 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Ik kom eigelijk altijd eerder klaar dan mijn vriend!
    Doet hem ook pijn als hij is gekomen en ik nog moet is dat raar?

Liefs Nikky

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Als ik klaarkom is dat voordat hij klaarkomt, omdat als ik na hem nog klaar moet komen het toch niet meer lukt, omdat ik dan het HET MOET gevoel heb en dan is voor mij de lol er al af.
    Ik kom ook vaak helemaal niet klaar, maakt mij ook niks uit ;)

9. freggle

freggle Lid

Mar 13, 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    Dat hebben wij ook, ik kom altijd eerder en als hij klaar is kan hij meestal niet meer verder.Daarom zorgt ie altijd keurig dat ik eerder ben.:)

Misschien een tip, stel je heb geklust hij is wel klaar en jij niet, had ik gelezen dat het zelfs nog beter kan zijn als de vrouw een paar uurtjes later klaar komt. Dus ga na een tijdje nog een keer aan de klus dan kan de man vaak ook weer.

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hm maar om dan midden in de nacht nog een keer aan de klus te gaan is ook zo wat... :D En s morgensvroeg komt er ook niet van...
    Klussen doen wij toch meestal s avonds voordat we gaan slapen,

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Jorietje: Idem. De tijd dat wij het meerdere keren per avond / dag deden ligt ver achter ons... ;) Those were the days ;)

12. freggle

freggle Lid

Mar 13, 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    Voor ons komt het ook zelden voor hoor, maar het schijnt voor bevruchting wel goed te zijn heb ik eens gelezen. Gewoon bij thuis komst klussen en voor het slapen gaan klussen :p:D

13. meid88

meid88 Actief lid

Jun 8, 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij doen het ook meestal savonds voor we naar bed gaan :D of ergens anders op een stil plekje haha:D

14. Angelic

Angelic Actief lid

Apr 13, 2008
    252
    0
    16
    Volgens mij is er niet echt een bepaald standje dat helpt. Wij zijn juist de maand zwanger geworden dat we niet/nauwelijks rond mijn eisprong hebben geklust en ik niet ben blijven liggen om de boel zijn weg te laten vinden. :D

Lijkt misschien heel makkelijk gezegd omdat ik nu wel zwanger ben, maar het komt wanneer het komt. We hebben er meer dan een jaar op moeten wachten maar hebben de ronde dat het raak was helemaal niets speciaals gedaan integendeel juist. Ik denk dat geduld (in de meeste gevallen) de beste oplossing is...

Groetjes,

Angelic

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik denk alleen wel dat als je wat moelijker zwanger wordt, dat het zeker wel kan schelen of je even blijft liggen en in welk standje er geklust wordt..

Maar ja, bij ons wordt het toch weer een IUI-tje, dus maakt het ook niet veel uit hoe we t doen...

16. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wij deden het ook heel vaak, maar de zomaar-waar-dan-ook overdag-en midden-in-de-nacht-wakker-en-bezig-tijden... die zijn een beetje voorbij :)

Enneh... ik voel me erg belabberd sinds de 6e week zwanger, van seks is het bijna niet gekomen en nu even helemaal niet. Seks met een draaierige maag... blugh.

17. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    wij eindigen ook meestal in doggy en 2x meteen zwanger ;)

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik heb ook gelezen dat doggy en missionaris de betere standjes zijn omdat anders inderdaad alles er zo uit loopt... Ik ga na de tijd, nog, niet met de benen omhoog liggen, maar heb ook wel gelezen dat dames na de sex een tampon inbrengen om niet te veel te "lekken" denk dat ik dat ook ga proberen als het deze ronde niet raak is ;)

19. droombeebje

droombeebje Bekend lid

Jun 7, 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien rare vraag, maar zuigt die tampon alles dan niet op?

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Dat weet ik eigenlijk niet.. maar Dat is wel iets dikker dan bloed lijkt mij... :( ik heb et ook ergens gelezen en nog niet daadwerkelijk uitgeprobeerd.. Maar als je zo gaat slapen dan loopt er ook veel uit... dus denk niet dat het nog meer opzuigt dan dat er normaal gesproken uit ook gevloeid zou zijn...

Share This Page