ben ik zwanger of niet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door haley, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haley

    haley Lid

    7 sep 2007
    6
    0
    0
    hallo ik had een vraagje

    ik weet niet of ik bij u moet zijn maar ja ik wil het toch ff kwijt

    ik heb een test gedaan en eerts was een streep heel duidelijk en de andee zwak maar een dag later zijn ze allebei sterk ben ik nu zwanger of niet

    groetjes haley
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

    Positief is positief of dit nu zwak is over er van af knalt. Je bent zwanger!

    Gefeliciteerd! Imke
     
  3. haley

    haley Lid

    7 sep 2007
    6
    0
    0
    maar nu heb ik nog en vraag ik heb hem na 5 minuten weg gel;echt en na een uu dat ik hem pakte stonden er twee strepen wat ik al eerder zei maar nu weet ik niet of het dan geldig is of niet
     
  4. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    J emoet wel de tijd aan houden die er voor staat gegeven. Maar als hij gelijk positief (ookal is het licht) kleurt dan ben je zwanger. Maar na een uur is de test niet meer betrouwbaar.
     
  5. haley

    haley Lid

    7 sep 2007
    6
    0
    0
    ok ja dan is het wel duiddeljjk denk ik haha
    maar nog ff hoor
    na vijf minuten zag ik nog niks dus darom had ik hem weg gelecht en toen mijn vrien hem wou zien was er ineens een heel vaag du streepje te zien en nu is hij sterk
     
  6. haley

    haley Lid

    7 sep 2007
    6
    0
    0
    ik ha de pil een maand door geslikt en ik ben nauwelijks tot niet ongesteld geweest ik heb wel een vreemd gevoel in men buik en als ik op bed ga liggen dan heb ik het gevoel dat ik moet over geven een beetje het zuus ook
     

Deel Deze Pagina