Gravitamon!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jenny, 25 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi ,

    ik slik ook de 'prenatal nutiënts' vitamine van solgar. idd deze worden beter in het lichaam opgenomen omdat er mangaan in zit wat er voor zorgt dat de vitamine b makkelijker opgenomen kunnen worden. ik voel me er ook fitter door dus bij mij werkt het wel degelijk

    gr saskia

    p.s.: vitamine b werkt ook goed voor hoofdpijntjes, aangezichtspijn en kan een ondersteuning zijn voor mensen met epilepsie, [/b]geen vervanger van andere medicijnen natuurlijk. ik dacht misschien handig :)

    gr saskia
     
  2. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    ik wilde geen vervangerdik plaatsen sorry
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het is inderdaad de 'prenatal nutriënts' vitamine van Solgar.

    Let er wel op dat je 2 tabletten moet slikken om aan de goede hoeveelheid foliumzuur te komen.

    En het het zijn joekels van pillen, maar daar heb ik zelf niet zo'n moeite mee.

    Pim
     
  4. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Niemand???
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nee, sorry, geen Kruidvat...
    Ik slik nu Evasin foliumzuur. Heb ook Solgar gebruikt, maar omdat ik eigenlijk alleen maar foliumzuur hoef (ik krijg genoeg vitamines binnen elke dag) ben ik overgestapt op Evasin. Het is namelijk zo dat foliumzuur een vitamine is die goed door het lichaam wordt opgenomen, dat maakt niet uit van welk merk het is. Het zijn voornamelijk die andere vitamines die bij merken als Gravitamon en Dagravit synthetisch zijn, niet het foliumzuur.

    Doei
     

Deel Deze Pagina