Mijn dochter heeft als kerstcadeau de Gravitrax starterset gekregen, maar die vindt ze nu erg saai. We hebben één uitbreiding liggen (de scoop) voor haar verjaardag. Maar welke is nog leuk om van de oma’s en opa’s te vragen? De Gravitrax Pro starterset? Of toch bijvoorbeeld de tunnelset? Of meer van die kleine uitbreidingssetjes, maar volgens mij schiet dat nog niet echt op….. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik wilde ook zeggen de verticale set die is lastig en een uitdaging om te bouwen. Ook de kleine booster is leuk want die moet je wel goed timen want anders gaat hij te hard en vliegt uit de baan
Hier idd wat kleinere doosjes gedaan zoals trampo/ vulcAno en de gebogen wegen uit de uitbreidingsset Maar hier wordt er helemaal niks meegedaan helaas
Hier was de lift een succes toen hij die kreeg, maar de baan ligt nu al weer even te verstoffen in de kast helaas.
Alles waarmee je omhoog kan met je knikker. Dus ofwel extra hoogtesteentjes zodat je hoger kunt beginnen. Of uitbreidingen waarmee je de knikker terug omhoog kan halen.
Wij begonnen met de extra uitbreiding om de baan wat groter te kunnen maken. Dan heb je i.p.v. 4, 6 grondplaten. En idd de lift, de zippline en bv de spiraal.
Of je koopt een extra basisset erbij. Via amazon.nl hebben we ook een hele grote set gekocht rond de 100 euro. was bij elkaar bijna 2x een basisset met wat leuke kleine uitbreidingen die anders los veel duurder waren. Heb even gekeken maar hij kost nu 129 euro
Bedankt voor jullie reacties, leuk! Ik denk dat we dan gaan voor de Pro uitbreidingsset om de hoogte in te kunnen gaan en de lifter, die ziet er ook leuk uit!
Mijn zoon is er gek op, al een jaar of twee nu. De lift enzo zijn leuk en uitbeidingssets zodat je gewoon wat langere banen enzo kunt bouwen. Inmiddels heeft hij heel veel Gravitrax, hij vraagt het vaak voor Sinterklaas, zijn verjaardag enz. Even aan mijn zoon gevraagd, hij zou de Gravitrax pro startersset kiezen.