Moeders met ervaring modellenagency highfashion?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door suus02, 21 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Hoi hoi
    Eerder ooit bericht geplaatst over mee doen elite wedstrijd. Mening waren erg verdeeld. Nu hele andere vraag. Dochter is benaderd door agency die nationaal en internationaal werken. Gaan kennismaken en dan verder zien. Iemand adviezen? Wat vragen? Ze is pas twaalf en 2 buros willen over jaar nieuwe polaroids ivm potentie die ze zien. Wat is wijs? Gaan in ieder geval kennismaken (kan nooit kwaad). Is klein bureau met goede begeleiding. Of jaar wachten op groterbureau? Dus kom maar op met adviezen / ervaringen

2. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ga echt alleen in zee met de goede bureau’s, niet die nu op je dochter afkomen. Want een tienermeisje is super kwetsbaar, en dan moet je niks ‘fout’ doen. En dit klinkt mij niet als een bekend bureau in de oren. Check op insta waar de echte modellen voor werken (Micha, Wilma Wakker dus, Paparazzi) of sla eens de Elle of Vogue open en kijk waar zij de modellen boeken. Als je je er niet echt in gaat verdiepen, dan ga je geheid de mist in.. sterkte!

3. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Dit is precies de reden waarom ik ook hier informeer. Heb ook contact met een model die al werkzaam is in het wereldje. En aantal moeders met “model kinderen” maar die zitten ook nog niet bij volwassen bureaus. Maar alle info die ik kan vergaren probeer ik te doen

pippa26 vindt dit leuk.
  4. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    snap ik idd, goed dat je je hierin verdiept! Maar mss zelf dan eens contact leggen met een goed bureau?

suus02 vindt dit leuk.
  5. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Het bureau die haar benaderd heeft is klein maar volgens model wat ik ken wel goed. Maar kijk ook verder, net paparazzi mail gedaan met polaroids

Kindje3 en pippa26 vinden dit leuk.
  6. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Nog meer ervaringen?

7. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Had galucci benaderd ipv paparazzwaar het fout is gegaan? Willen haar graag hebben. En Wilma wakker moet ik over jaar / ander half jaar opnieuw mailen. Zien potentie….nu kennismaking andere agency afwachten 2e deel augustus. Nu gelukkig al stuk wijzer door galucci, voelde goed

pippa26 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina