Onze dochter heeft sinds een aantal dagen deze vlekjes. Er lijken ook kleine blaasje s tussen te zitten. Ik ga morgen natuurlijk ook de huisarts bellen. Het lijkt op kleine waterpokken maar die heeft ze met 2,5 jaar al gehad. Het kan natuurlijk nog een keer.
Zijn het geen waterwratjes? Heel besmettelijk en blijven voor een langere periode zitten. Niet slecht voor de gezondheid, kan wel jeuken en littekens achterlaten.
Lijkt erg veel op waterpokken. Inderdaad even de ha of assistent na laten kijken weet je het helemaal zeker Beterschap voor je dochter
Het lijkt inderdaad op op waterpokken. Had ze deze week verhoging (voor de vlekjes)? Heeft ze jeuk? Een tweede keer waterpokken is zeldzaam en voor gordelroos is ze nog jong. Ergens heb ik gelezen dat herpex simplex ook bultjes kan veroorzaken die lijken op waterpokken. Goed dat je morgen de huisarts belt. Hopelijk is het snel voorbij.
Mijn dochter heeft dit ook sinds kort. O.a. op haar buik, rug en armen. Waterpokken heeft ze vorig jaar al gehad, dus dat kan het niet zijn. Ik ga er dus maar vanuit dat het waterwratjes zijn. Daar heeft het ook veel van weg.
Ja ze geeft aan dat het wat jeukt en pijn doet. Vooral in bad. Ze heeft geen verhoging gehad. Tenminste niet dat ik weet. Ze voelt zich verder ook prima.
Als ik Google dan zien waterwratjes er toch heel anders uit. Deze heeft ze als peuter 1x gehad. Inderdaad alleen op buik, rug en armen.
Waterpokken kunnen nog een keertje terug komen als de eerste keer niet erg is geweest of ze nog heel jong was. Mocht het waterpokken zijn dit hielp bij mijn dochters erg goed van Leenarts
Ze heeft met 2,5 jaar de waterpokken gehad. Niet extreem maar wel heel duidelijk. Het kan natuurlijk altijd maar toch ziet het er iets anders uit. Thanks voor de tip!
Dit lijkt een beetje op galbultjes ofwel urticaria. Zeker bij de grillige bultjes vind ik het daar op lijken. Is ze ergens overgevoelig voor?
Toch begonnen de waterwratjes van Luc ook op die manier. Ik ben er vorige week nog mee naar de dokter geweest want ze werden wel heel groot en gingen bloeden. Maar goed: ik ben geen arts natuurlijk. @Siepie85: was jij geen (huis)arts?
Dan moet er een schilferplek zijn/zijn geweest. Ben er helaas bekend mee. Had m 2 weken na mn trouwen 10 weken de pineut geweest met die grap, volle zomer ook nog eens. Wat was ik beroerd... Voelde me ook net een dalmatier. Dit lijkt niet echt op wat ik had, dit oogt voor mij meer als galbulten.