Wij gaan zo naar Grease de musical. Hebben er heel erg veel zin in en als er een cd van is dan gaat ie zeker mee naar huis ! Zijn er al meer mensen naar toe geweest ? en wat vonden jullie ervan ? Liefs, Bibu !
Wij gaan in juni of juli (weet het niet eens meer). We hebben 1 van die extra voorstellingen. Hoop er met een lekker dik buikkie naar toe te kunnen! Heel veel plezier! Elmo
Wij gaan volgende week zaterdag, heb er zin in! Ben benieuwd hoe het geweest is, laat je dat ff weten? Veel plezier vanavond!
Ik ben vorige week geweest in het Nieuwe Luxor in Rotterdam. Was erg leuk, leuke mannen in strakke broeken LOL. We zaten meteen op de eerste rij, dus onwijs goed zicht. Nee even zonder gekheid was heel erg leuk en ik zou ook nog wel een keer willen. Veel plezier alvast. Groetjes, Elvira
ik ben een tijdje geleden al geweest, november geloof ik. Was toen met een Douwe Egberts actie. Ik vond em ook heel leuk. De cd heb ik nog regelmatig aanstaan. Saaaaaandyyyy
Hoi hoi, Nou het was in 1 woord GEWELDIG Ik kon gewoon niet stilzitten op mijn stoel \/ , wat een show zeg. Een echte aanrader. Er zaten ook echt heel herkenbare stukken in van de film en we hebben ook flink gelachen. Dus ik zou zeggen, heb je de mogelijkheid en vond je de film leuk zeker de moeite waard hoor. Liefs, Bibu !