Iemand ervaring mrt greath lenghts extensions? Er zijn zoveel verschillende merken.. Balmain matjes heb ik eens gehad: niet geschikt voor mijn haar krult niet mee.. So cap ook eens gehad opzich wel goed maar snel pluizig vond ik.. En nu kwam ik op greath lenghts uit bij een bekende salon hier in de buurt waar Inge de Bruin ook altijd komt. Ziet er allemaal erg mooi uit alleen het dubbele qua prijs! Dus voordat ik het ga doen (als ik überhaupt weer extensions ga nemen) wil ik eerst ervaringen lezen.. Oh ik heb dik haar met slag het is voor mij dus vooral voor de lengte en met name voor mijn huwelijk vind ik het mooi om langer haar te hebben..
Kan alleen maar zeggen geweldig mooie extensions Heb er jaren lang zelf mee in de salon gewerkt Enige nadeel maar erg simpel op te lossen is dat de zieling (lijm stukjes) erg groot is. Wij maakten dus altijd van 1 extension 2 extensions . En wat je aangeeft ze zijn duurder maar dat is het dubbel en dwars waard
Bedankt! Heb je hier ongeveer ook evenveel van nodig als andere merken of zijn deze dikker ofzo? Want dan weet ik wat ik ongeveer kwijt ben (veel aangezien ik er zo n 150 in moet ) Nog meer ervaringen?
Je zal idd evenveel nodig hebben ga ik vanuit. Als die kapsalon ze ook in tweeën opsplits heb je zo ongeveer 300 lokjes, ik zeg nu al wauw hahaha
Ik heb ze momenteel voor het eerst ben er ontzettend tevreden mee alleen wat eerder gezegd werd bij mij zijn rr geeb twee van gemaakt dus de waxjes zijn erg groot maaaar het went zo snel! Heb er 150 in zitten! Nu een maand ongeveer!
Ik heb ze jaren lang gehad, en vind ze echt super!! Helaas wonen wij nu in het buitenland waar je ze niet kan krijgen/laten zetten. De eerste keer dat ik ze had heb ik ze 6 maanden in gehad, geen 1 was uitgevallen en het zag er nog goed uit. Dus als je ze goed verzorgd heb je je geld er ook wel weer uit als je er langer mee doet