Amazon.co.uk hoe betalen?

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik vroeg me af hoe jullie betalen op amazon.co.uk betalen, ik zie de website regelmatig hier voorbij komen maar volgens mij kun je alleen betalen met een creditcard en laat ik die nou net niet hebben:(

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik zou het op de website bij de FAQ even opzoeken :) Cc lijkt mij inderdaad logisch, maar misschien kun je intussen ook al wel met PayPal betalen.

3. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik betaal daar inderdaad met een creditcard. Is er niemand die een creditcard heeft in je vriendenkring? Dan zou je diegene kunnen vragen het voor je te betalen. Voor zover ik weet accepteren zij geen Paypal.

4. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Van de site:
    "Payment Options & VAT

You can pay by:
    Credit card: We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard and American Express credit cards. Debit card: We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard and American Express debit cards. We accept UK-based Maestro and Solo cards.
    Pre-paid payment cards: We accept Visa, MasterCard and American Express pre-paid cards.

Amazon.co.uk Gift Certificates Click here for information on the Laser cards we accept.
    We do not accept:

cheques or postal orders
    Eurocheques
    cash in any currency
    book tokens
    purchase orders
    international wire transfers
    direct debit
    PayPal

Security: We are confident about the transaction security we offer and back-up every purchase made online with a security guarantee.

Note: When you place your first order with us or enter your credit card number, we may contact your credit card's issuing bank to confirm that your credit card is a valid number, and has not been reported as lost or stolen. This is communicated via a £1 authorisation. Click the links below for more specific information about paying for your purchases and to find out more about VAT."
    http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=hp_gw_most_pay?nodeId=492874

Ik betaal er altijd met een credit card, amazon is de reden dat ik een credit card heb.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik betaal altijd met CC.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je geen credit card hebt en er ook geen eentje wilt, dan kun je bij een GWK een prepaid visa kaart kopen, waar je een tegoed op zet. Zo'n tegoed is iets van 3 jaar geldig. Volgens mij kun je die bij Amazon gebruiken.
    Je kunt ook vragen of iemand die je kent met een cc een gift certificate voor je wil kopen bij amazon, daarmee kun je je aankopen ook betalen.

Voor je bestelt, kijk ook even of Amazon.de hetzelfde product ook heeft. Mijn ervaring is dat dat goedkoper kan uitpakken omdat amazon.de boven de 20 euro gratis bezorgt in Nederland.

Deel Deze Pagina