Ik zoek nog cadeautjes voor een pasgeboren jongetje. Ik heb echt geen flauw idee, is voor een kraampakket.....alle ideeën zijn welkm hoor!!!
Hand/voet gips voor afdrukje? Blokken trein of karretje Bestek met naam er in KDV boekje als het naar het kdv gaat?
kraamcadeaupakket: - douchespul voor mama - mutsje met naam( word koud buitennu dus klene draagt buiten nog langere tijd een muts) - knisperboek - gips afdruk - bestekje - luiers - boekje /douchegel voor papa - nagelsetje - neuspeer - stoere speen/fles - jongenskleur klein knuffeltje - -
Leuke ideeën voor elke prijs Kraamcadeaus die bijdragen aan een groene, gezonde toekomst Ik vind zelf deze houten rammelaar helemaal super: Rammelaar hout Twisty Moby : Wonderworld, buigbaar, vanaf 3 maanden ow en de jumpsuit met vliegtuigjes (is ook mutsje en slab van) Jumpsuit of boxpakje vliegtuigjes : Piccalilly, biologisch katoen
Mijn bijdrage in ideetjes (mijn eigen wensjes, haha of wat ik kado heb gekregen en leuk vind): - Slabber, spuugdoek van Koeka - Speeltjes van BamBam vind ik ook helemaal geweldig (bijv. muziekdoosje of bromtol) - Houten auto'tjes van kruitvat - Lekker zacht blauw fleeche dekentje - Ouderwetse zilveren rammelaar (zo'n bel met ring, maar die zijn volgens mij best duur) - Fotomapje met ruitjes en strikje van cottonbaby Ook leuk; een persoonlijk kado met naam bijv. stoeltje of klompjes. Via de website: vierjefeestje.nl Kun je leuke dingen bestellen. Ik heb zelf een roze stoeltje gekregen voor Lotte. Ze zit er nu bijna altijd op, zo leuk! En de houten klompjes van Mies die op de site staan, zijn door mijzelf en een vriendin aan de mama van Mies gegeven. Is precies als haar geboortekaartje. Verder vallen hier leuke (en goede) kinderboeken altijd in de smaak. Bijv. van Kikker of de mooiste vis van de zee. Een Nijntje boekje is ook leuk.
Bedankt voor alle tips, heb ondertussen al wat bij elkaar gesprokkeld. Het is best lastig want ik denk dat er al heel veel is (2e kindje van diegene). Maar heb een hoop bruikbare dingen (wegwerpwashandjes / douchegeld etc) gekocht, die zijn altijd handig natuurlijk.
-gipsdoosje (voor hand of voetafdruk) -kleding -jongens speelgoed -speentje -besteksetje -serviesje (bordjes en bekertje) -schoentjes/ slofjes -slabbers -voorleesboekjes -babyspeelgoed Succes!
Ik ben ook een kraampakket aan ht maken en heb vorige week een kookboek bij de AH gekocht. Opperdepop heet het. Vond het zelf erg leuk!
Ik kreeg een hele mooie plant die in een potje zat. En dan bedoel ik zo'n potje waar kinderen op leren plassen. Dus iets voor mezelf en straks ook iets voor Sven. Mijn zus kreeg zo'n plant, maar dan zat de aarde in de kuip van een speelgoedvrachtwagen. Echt heel grappig!
Ja die is erg leuk inderdaad, die heb ik zelf ook . Bedankt voor de ideeën allemaal, mag gesloten worden, ik heb de cadeautjes gegeven .