Zoals ; - Luc die net in een bak melk van de katten heeft staan spetteren en alles nu inder de melk zit en hij zelf compleet doorweekt ie en met splitschplat voeten de kamer in kwam lopen. - Een vrouw die niet voor zich uitkeek en zo tegen een boompje aanfietste - Mn kat die van de container afsprong zo in de hoge sneeuw vorig jaar en zich kapot schrok wie meer?
Ik, die keihard begint te lachen omdat de huisarts in opleiding begint over mannen die dagelijks een erectie krijgen. (was daar voor mijn jongste die had wat last van zijn voorhuidje) En ik kon niet meer stoppen met lachen....
plurk die pas een halve pot uierzalf over de tafel gesmeerd had en er zelf ook van top tot teen onder zat inclusief dr haartjes. ja moest effe poepen.
Mijn zoontje die weer eens met zijn tengeltjes aan de volume knopjes op de cd speler had gezeten en vervolgens ook nog eens (heel dom natuurlijk) op 'Play' drukte... Met als gevolg dat Piet Piraat met volume 98 uit de luidsprekers knalde en hij zich werkelijk waar helemaal kapot schrok en hard huilend naar de keuken vluchtte. Ik heb me echt staan bescheuren, het was zo grappig (maar eigenlijk ook heel zielig, want hij was echt heel erg geschrokken)
Ok,ik ging naar de dierenarts met 2 katten. Ze zaten samen in een grote reismand en ik ging op de fiets want we hadden toen nog geen auto en de dierenarts is 100 meter fietsen. Vriend en ik waren daar,ik zet de fiets in zo een ding waar ie als het goed is in blijft staan. Dus niet. Fiets viel om en de 2 poesjes in het mandje die ik even achterop had gezet dus ook. De ene poes zat bovenop de andere. Het zag er zooo dom uit. Ik vond het kei zielig maar stiekem moet ik nog steeds lachen als ik er aan denk Vriend trouwens ook. We gaan trouwens wel met de auto nu we die hebben. LOL ik moet hier al lachen.
Als manlief zn teen ergens tegen aan stoot en dan de meest gekke bekken trekt.. je mag niet lachen maar je doet het wel
Eva die heel hard begint te huilen omdat Lisa haar speelgoed afpakt . Ze moet er nog erg aan wennen soms. Ik moet er stiekem altijd een beetje om lachen, maar het is ook wel heel erg zielig, ze is dan echt heel verdrietig.
Ik vind deze wel er grappig!!!!hij heeft het denk ik nooit meer gedaan Vanavond doopte zoonlief zijn speen, in het bakje mayonaise, om het heerlijk op te eten, met een grote grijns, met zijn rode haar en zijn blauwe ogen, ziet hij er dan wel erg grappig uit!
Mijn man die bij een speelparadijs door de stoel zakte en languit op de grond lag. Hij wist niet hoe snel hij omhoogmoest komen. En schaamde zich dood. Ik lag inmiddels ook op de grond maar dan van het lachen en iedereen om ons heen deed mee.
Mijn zusje van toen 4 jaar die welgeteld 5 knikkertjes had gestolen, van mijn moeder terug moest om te vertellen wat zij gedaan had, winkelmeisje speelde even te leuk mee door compleet met oproep bedrijfsleider via de microfoon van de winkel om te roepen``er staat hier een heel stout meisje die knikkertjes heeft gestolen, wil de bedrijfsleider even komen?´´. Bedrijfsleider komt, praat even met mijn moeder, spreek haar maar streng toe, bedrijfsleider helemaal in rol, boos spelend en streng toe sprekend. Mijn zusje begon met een pruillipje en werd zo bang dat ze schreeuwde: ''Die man is eng en nu moet ik poepen''. Echt ik rolde nog net over de vloer van het lachen. Het arme kind durft de karwei nog niet naar binnen en ze is nu 12.
Toen ik zwanger was waren we aan het bbq-en. Ik zat op een stoel te eten en wil de stoel naar achter schuiven, ipv dat de stoel naar achter schuift zak ik er door heen en lig lang uit op de grond. Mijn man begint te lachen, ik had echt pijn, maar als ik er nu aan terug denkt dan moet ik er wel om lachen.
Je peuter die fanatiek ALLES nazegt wat hij hoort en nu dus fanatiek zei toen hij 'rat' hoorde 'rotwijf' My god! Zo fout maar zo grappig..
mijn dochter die me trots kwam halen en liet zien wat voor fantastisch mooie tekening ze had gemaakt op mijn gestucte witte muur in de gang. erg mooi met een knalgroene bingostift. en ze kan al zo goed alleen plassen was het idee (was toen 2,5 denk ik) nando die vol trots zijn eigen gezichtje al kan inmseren met een creme en alles onder zat met zinkzalf. zo wat een zooi is dat zeg. alicia vol chocolade en dan zeggen dat ze al heel de dag geen snoepje op heeft en er best wel zin in heeft nando die alicia aan het pesten is door er te achtervolgen en alles af te pakken wat alicia aan het doen is. gevolgt een gefrustreerde alicia die met gebalde vuistjes en een boos gezicht nando waarschuwt het niet meer te doen en der eigen echt inhoudt want slaan mag niet. echt zielig maar dat gezichtje van alicia is ook erg grappig. ze pakt trouwens ook alles van nando af hoor want daar wilde ze nu net mee spelen die opmerkingen waar door je bijna in je broek pist maar echt serieus bedoelt zijn. zo vloog alicia laatst op een rare manier de gang door en moest perongeluk lachen om hoe grappig het gebeurde. alicia zegt dan dood leuk. " is niet grappig mama" . zelf zo hard een de genante plekken of je bek gaan of door je voet zakken en dan vlug door lopen alsof er niks aan de hand is en je eigenlijk wel kunt janken. of erger nog met volle snelheid tegen die glaze deuren renne van de mac (ja die maken ze echt goed schoon) omdat je denkt dat je nog optijd bent om wat te eten en die deuren echt normaal altijd open staan of vanzelf open gaan. helaas zit op dat moment echt heel de mac vol te genieten van hun eten (die waren wel optijd) en je er een zijn burger uit ziet prutzen van de pret
Ach wat zielig hihih. Ze zal nooit meer stelen. Maar z.n verhaal ken ik ook. Mijn zusje vijf jaar. Kwam thuis met een plantje voor me moeder. Mijn moeder van hoe kom jij aan dat plantje. Nou die heb ik beneden mee genomen bij de bloemenboer. Woonden toen tegen over een bloemenboer supermarkt enz. En mijn moeder zegt dus van zo maar mee genomen nee zegt mijn zusje heb er vijf guldencenten onder gedaan. Me moeder zegt maar dat is te wijnig. Van je mag niet iets mee nemen zonder voldoende geld te betalen. Waar op mijn moeder ook met mijn zusje terug is gegaan en het zelfde heeft gedaan als jouw moeder. HIhi Vandaar zielig maar of ze er wat van geleerd heeft denk het wel ze is nu 35 jaar en ze heeft nooit meer wat gestolen haha.