Dames die Russisch spreken/schrijven gezocht!

Discussion in 'De lounge' started by Illiana, Nov 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Illiana

Illiana Lid

Oct 26, 2010
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik verkoop op eBay en het komt regelmatig voor dat mijn kopers geen Engels spreken. Prima, ik gooi er wel een online vertaler tegenaan en meestal snap ik dan wel wat de strekking van de tekst is. Ik loop deze keer een beetje vast vrees ik...

Ik heb een mevrouw een speelgoedbeestje verkocht dat klein genoeg was om als brievenbuspost verzonden te worden. Ik doe er altijd een gratis extraatje bij. Dit is inmiddels bijna een maand geleden en nu kreeg ik de volgende PM:

Hello dear prodovets to me did not come with the package petom !! examined for 9 November, I have given you the days until November 14. ((0, thanks for Veneman prodovets expensive !!

Is ze nu aan het klagen dat het niet is aangekomen (dat denk ik door de "did not come" eerste zin) of bedankt ze me in de laatste zin? Help! :D

2. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik kan dat wel even navragen.

3. Illiana

Illiana Lid

Oct 26, 2010
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Graag Skatje! Ik wil graag antwoord geven maar dat kan ik niet als ik niet weet wat ze zegt. ;)

4. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik kan Russisch. Geef me maar de originele Russische tekst.

5. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Hm diegene geeft niet echt antwoord. Ben ook bang dat ze met bovenstaande tekst niet heel veel kan.

6. Illiana

Illiana Lid

Oct 26, 2010
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik vrees dat ik de tekst zo binnenkreeg, ze heeft hem zelf al door een (slechte) vertaler gehaald. Ik heb haar gevraagd wat ze bedoelde, maar nog geen antwoord.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,290
    16,694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik denk dat ze je tot 14 november de tijd geeft om het te verzenden.

8. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hallo verkoper, ik heb het pakje dat op 9 november moest komen nog niet ontvangen. Ik geef je de tijd tot 14 november. Bedankt verkoper Veneman.

Share This Page