De baby is zooooo druk... Volgens mij is hij gedraaid en liggen de voetjes nu boven (of hij heeft sterke armen). Ik word de hele dag door gebeukt en word er helemaal misselijk van! Kan dit? Ik lees namelijk ook dat misselijkheid kan voorkomen bij zwangerschapsvergiftiging en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Verder is bij de VK alles goed (geen blaasontsteking, eerder een lage bloeddruk), dus het wijst eerder op die drukke baby die me zo beroerd maakt. Blegh, en ik vind het zo heerlijk om de baby te voelen, maar nu denk ik, houd toch eens even op! Ik lig er 's nachts wakker van en mijn eten smaakt niet door die misselijkheid... Ervaring?
Hier ook een misselijk geschopte mama ... Mijn meisje ligt nu al een week of drie met de stuit/voetjes zo'n beetje tegen mijn maag aan, en gebruikt die als een soort trommel. En alles komt al wat meer in de verdrukking omdat ze groter wordt! Ze kan echt met haar kontje recht in m'n maag draaien, zodat er een hele golf maagzuur omhoog komt...yuk! Vorige week moest ik zelfs 's ochtend weer een beetje gallig overgeven, het leek wel het begin van m'n zwangerschap!
Hier ook hetzelfde alleen komt het hier omdat ze met haar hoofd in mijn maag licht iedere keer als ze haar hoofd naar achterin beweegt voel ik mijn eten terugkomen.