Hoi allemaal, Ben even op zoek naar tips. Ben sinds paar weken begonnen met kopen van kinderkleding op marktplaats. Nog nooit gedaan, ben ook niet zo bekend met de site. Maar goed, dus wat gekocht, betaald, en nu krijg ik het niet opgestuurd! Zo irritant :x Het gaat maar om een klein bedrag, 10 voor een tuinpakje, maar gaat me meer om het principe. Ik kan op MP niet zoeken op verkoper en de originele advertentie is verwijderd.. Wat nu, is eigenlijk mijn vraag? Kan ik wel iets doen? Alvast bedankt!
Balen zeg! Niet echt, melding maken bij mp maar daar doen ze niet echt wat mee geloof ik. Precies om deze reden koop ik alleen dingen in de buurt die ik op kan halen.
Ik heb het via de MP app gedaan. Daar kun je rechtstreeks berichten sturen naar de verkoper. Dat heb ik nu een aantal keer gedaan maar krijg geen reactie meer...
Ooit ook gehad. Ging wel om een veel hoger bedrag. Gemaild dat we aangifte gingen doen. Geen reactie. Uiteindelijk inderdaad aangifte gedaan dmv rekeningnr en toen werd er bemiddeld. Uiteindelijk geld terug gekregen. Weet alleen niet of dit ook met kleine bedragen zo werkt
Hoelang is het geleden dat je betaald hebt? Het is namelijk vaak ook een beetje marktplaats mentaliteit dat de verkoper te lui is om het gelijk op te sturen en zich schaamt(?) contact op te nemen en je het dan ineens een paar dagen later binnen krijgt of datje na een paar dagen een mail krijgt met; ik was druk heb het net op gestuurd. Of iets in die trant. Dit is mijn ervaring.. Ik hoop voor je dat je het gewoon nog binnen krijgt..
Mailen via MP zelf werkt nog niet vlekkeloos, heb ik gemerkt. Ik zou via je mailbox mailen, wie weet krijg je dan wel contact.
Die rechtstreekse berichtjes via marktplaats komen ook binnen op je email adres. Misschien even dat email adres doorsturen naar Marktplaats met je verhaal erbij?
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb een week geleden betaald, daarna dus niets meer gehoord. Ik weet niet of we ook haar mailadres hebben, komt binnen op de mail van mijn vriend. Dat ga ik ook nog eens proberen! Hopelijk is dit ook een lui MP-verkoper en komt het nog binnen . Wel lekker verdienen zo; je zet wat op MP, geld wordt overgemaakt en daar laat je het vervolgens bij..
Ik heb ook ooit een keer gehad, één of andere bitch uit Lobith die ook niet meer reageerde en niks opstuurde. Toen ik onder een andere naam een hoog bod op een andere advertentie van haar deed en adres vroeg om het op te komen halen, reageerde ze wel weer meteen. Heb daarna aangifte gedaan en haar dit ook laten weten. Zal niks mee gebeuren, maar als maar genoeg mensen aangifte tegen iemand doen, zal er vast wel iets gebeuren. 9
Goed gedaan! Dat dacht ik dus ook; dan reageer ik gewoon op een eventuele andere advertentie van haar, maar kan dus niet zoeken op haar naam. Niet echt handig, niet voor zo'n situatie maar ook niet als je bv weet dat iemand altijd leuke dingen verkoopt.. Misschien even mailtje naar de ideeënbus van MP doen
Vervelend zeg, helaas kan je er niks aan doen. Mijn ex deed dit ook alleen dan voor hogere bedragen (+400 euro), krijg je geld ook niet terug
Jeee, wat mensen al niet bedenken om geld te 'verdienen'! Maar goed, weer iets geleerd, zal in het vervolg eerst zorgen voor contactgegevens voordat ik geld overmaak. Gelukkig is het geen 400..
Als je haar MP naam + plaatsnaam intoetst op google dan krijg je haar advertenties als resultaat. (Je typt dus: naam+woonplaats+marktplaats)