O jee zal hier een lang verhaal neerplenten sorry. Ik ben er achter gekomen door een CB test dat ik in verwachting was, maar omdat hij niet zo enorm duidelijk was, wou ik toch nog een 2e doen. Die had ik gister dus gedaan, maar nu komt het. Hij was negatief, zal er gelijk bijzetten dat ik die nacht ervoor veel naar de wc moest en het niet met ochtendurine heb kunnen doen. Ik heb in week 5 wel 2 hele druppels bloed verloren in week 6 wat meer, om de 6 tot 12 uur een drup tenzij ik wat drukker deed. Door die test van gister ben ik dus bang dat er nu wat mis is, vanaf had ik wat rozige afscheiding( sorry voor de viezigheid) en me grote boodschap is wat dunnig. Dit wass ook zo in week 6 dat ik toen 2 dagen aan de dunne ben geweest Me ochtendmisselijkheid is minder, mijn eetlust meer, soms wat krampjes. Dus ik had de huisarts over de negatieve test gebeld en die zegt dat ik tot volgende week moet wachten en dan weer moet bellen, maar ben zo bang dat het mis is. Kunt u me helpen of geruststellen?
Hoi alecia, Ik zou inderdaad nog even een paar dagen wachten en dan nogmaals een test doen of deze door de huisarts laten uitvoeren. Door een beetje bloedverlies of diarree kan je niet zeggen of het een goede zwangerschap is ja of nee. Ook het verminderen van zwangerschapskwaaltjes zegt niet over het goed gaan van de zwangerschap. Wacht het nog even af! vertrouw op je lichaam! Imke