Suri Cruise (3 jaar) met hakschoentjes

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chantico, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    lekker slecht voor de voetjes van het kind...maar he als ze er maar hip bij loopt hea? ongelofelijk!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Volgens mij hoort er nog een bandje over haar voet te zitten als ik het zo zie?
    Maar wie laat er nu een kind van 3 zo lopen? Kijk als het nu thuis om te spelen is vind ik het wat anders

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Maar wat nou als dat meisje helemaal verliefd is op haar (verkleed?) schoentjes en stond te gillen en te janken toen ze met mama mee moest want ze wilde alleen mee als ze haar prinsessen schoenen aan mocht? Misschien waren ze maar heel even weg en dacht moeders..ach, die paar meter dat ze er mee loopt...Maar ja alles wordt natuurlijk gesnapt door de paparazzi he...Dus misschien valt het allemaal wel mee...

(neemt niet weg dat ik het geen gezicht vind hoor!)

xxx

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Zal ze wel moeten want anders is ze (nog) groter dan Tom :D

Wat betreft dochterlief, tja misschien heeft ze er wel een driftbui om gehad en heeft mama maar toegegeven en loopt ze er daarom op, zou kunnen.
    Maar goed dan maar een driftbui ;)

Groetjes Antia

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hahaha.." dan maar een driftbui" hihi je hebt eigenlijk wel gelijk ja...:D

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Beschrijft precies wat ik dacht/vind.

En die driftbui, wij hebben zelfs laatst onze kleine opdonder van 2 haar zin gegeven omdat ze de trui van haar broer perse niet uit wilde :)! Maarja vooruit, haha, hadden gewoon beide geen zin in dat gekrijs van die kleine meid, dus haar toen meegenomen met jongenstrui (gingen maar naar opa/oma hoor ;))! Kan me dus zeker voorstellen dat het zo met die schoentjes ook gegaan kan zijn!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmmm, dan kan die van ons nog zó een driftbui hebben ( en die heeft 'ie ), als het slecht voor hem is krijgt hij het echt niet.

Zulke schoenen zijn gewoon niet goed voor de voeten. Dus ja, ik vind het echt belachelijk dat je een kind van 3 op zulke schoentjes laat lopen. Ook al is het maar voor een halve dag.

Zo sowieso nooit zulke schoenen kopen voor een kind van die leeftijd. Zie het nut er totaal niet van in.

9. missyb

missyb Niet meer actief

juk! mag hopen dat het idd een wanhoopsactie van dr moeder is
    omdat ze anders niet mee wou.

Maar dat meiske heeft ook voor miljoenen aan garderobe las ik een keer, beetje verwent nest als je het mij vraagt.

die komt er vast wel not

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hmm, ik begrijp al niet waarom iemand zulke schoentjes überhaupt koopt voor een kind van 3.... Ik heb jaren in een schoenenwinkel gewerkt en ik kan je vertellen dat zelfs korte wandelingen op hakken zeer slecht zijn voor de ontwikkeling van een kindervoetjes! Dat resulteert altijd in steunzolen en moeilijke voeten op latere leeftijd en volgens mij is het juist dan zo leuk om op hakken te lopen...en dan kan ze het niet meer omdat haar voeten verpest zijn!
    Nou, van mij kon ze op haar kop gaan staan, maar mooi niet dat ze die schoenen aankreeg!!

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik snap uberhaupt niet dat er in die maat schoentje met hak worden geproduceerd

12. 4days

4days Niet meer actief

Precies! Wat een onzin, het is voor het kind zelf net zo leuk zonder hakje.

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

van mij ook niet! mama baas:D

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Slecht voor de voeten en heupjes!

Misschien wilde ze het inderdaad zooo graag! Ik had dat vroeger met lakschoentjes.. Mijn voeten stierven bekant af, maar stug doorlopen :p

15. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Hmm ik heb echt een ander idee bij verkleedschoentjes. Van die roze plastic dingen met van die grote plastic nepjuwelen erop. maar goed de familie Cruise en ik zullen over veel dingen verschillende ideeën hebben.

Maar verkleedschoenen of niet, ik had voet bij stuk gehouden en ze had ze niet aangekregen. Dat valt voor mij onder de categorie van niet proeven van alcohol ook al willen ze het.

16. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Het is inderdaad een 'vreemd' gezicht om een kind van 3 op hakjes te zien lopen.
    Aan de andere kant verbaast het me niet, ik vind de hele familie Cruise een beetje griezelig... ;).

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb een zusje van 5, en ookal is ze er een x flink meegevallen, ze wil ALTIJD de prinsessenschoenen/slippers aan. Dus ja ook mee naar de AH een x, want ik ga geen discussie voeren :p

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    bovendien denk ik dat die 5cm wel erg overdreven is!

19. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Wauwww. Zulke schoenen wilde ik ook graag toen ik klein was. Ik deed altijd de pumps van m'n moeder aan. En dan maar pronken voor de spiegel. Ik vind er dan ook niets geks aan. Ze zal waarschijnlijk niet altijd op zulke schoenen lopen en ze kijkt er vrij gelukkig bij.

20. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Tja, je bent ouder of je bent het niet, geen vriendin van de kleine meid. Uberhaupt zulk soort schoenen kopen voor een 3-jarige, onbegrijpelijk. Als ze ze gekregen heeft van iemand... wegzetten en niet aan laten trekken.

Deel Deze Pagina