'Harold niet op tijd op het veld?' - Etten-Leur - Regio - bndestem Het zou je maar overkomen. Een ware nachtmerrie. Hoe moet zij zich voelen bij de bevalling? Harold sloot aan in een file. Een achterop komende vrachtwagen zag de file over het hoofd en is met 100km/h erop in gereden. Wat ik heb begrepen is de bestuurder voor Harold helaas ook verongelukt. Wat een klap moet dat zijn geweest. Vreselijk verschrikkelijk, heb geen andere woorden behalve heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Ik kan me er ook geen voorstelling bij maken. Ik denk dat ik helemaal zou instorten na de bevalling. zoiets moois wil je delen met je man en die is er dan gewoon niet meer, nooit meer. De kleintje leren hun vader gewoon nooit meer kennen. owh bah, kriebels zijn er weer.
Je moet daar ook maar niet teveel over nadenken...als ik zulke verhalen hoor/zie krijg ik het altijd benauwd... ook wel eens bij Oprah ofzo...dat 1 van de ouders van een baby overlijdt....wordt daar altijd toch een beetje bang van! Ik hoop echt dat ik zoiets nooooooooit zelf (of van dichtbij) hoef mee te maken!