Wow...hoe verzin je het om een lichaam in een koffer te toen arm meisje Bizar... Als het maddie is..Hoe beland ze daar? hoop dat er snel duidelijkheid is
Het zou 'mooi' zijn als haar ouders eindelijk weten waar ze aan toen zijn. Maar er is elke keer wat nieuws over dat ze zou zijn gevonden of ergens zijn gaan graven. En er verdwijnen ook onbekende kindjes. Hoedanook het is afschuwelijk.
Oh bah, het hele idee alleen al, zo'n klein meisje dood in een koffer of het Maddie is of een ander meisje, het is vreselijk.
Idd wie t ook is, t is verschrikkelijk bah bah en ook nooit te achterhalen wie zoiets heeft gedaan zoveel jaren later.
Ik lees op social media dat het niet om Maddie gaat. Maar hoe dan ook, er is wel een ander kindje overleden, en dat blijft vreselijk!
Dood meisje in koffer niet Madeleine McCann | RTL Nieuws Dit las ik net zo te zien hebben meerdere het gelezen.. Heb steeds het idee dat Maddie wel weer levend tevoorschijn komt .. Zouden het echt die ouders zijn geweest? Waarom zou je dan zeggen dat je kind ontvoert is etc misschien hebben ze Maddie wat aangedaan en durven ze het niet toe te geven ? Blehhhhhh ik blijf maar bedenken hoe of wat het blijft toch bizar!! En over de koffer inderdaad dan is het een ander kindje verschrikkelijk geen woorden voor
Er is een hele website over met allemaal punten waarom de ouders het gedaan kunnen hebben... WAT GEBEURDE ER ECHT MET MADELEINE MCCANN incl lijkenlucht in auto en appartement. Maar niet genoeg bewijs om ze op te pakken. Ik vind die ouders ook wel erg verdacht...
Ik denk dat we nooit zullen weten wat er met Maddie is gebeurd. Zelf denk ik dat er een ongeluk is gebeurd in het appartement en dat die ouders meer weten dan ze doen beweren.
Wat klopt er niet dan? Het komt ook bijna nooit voor. In de meeste gevallen is het dan altijd bekende/familie.