Ook gezien, heel spannend,maar ook wel bizarre humor tussendoor... Ik had wel door dat ze niet dood was, omdat je ergens in de serie ziet dat ze onder een andere naam ergens in Italië zit. Ik ben wel benieuwd naar het vervolg.
Zoals ik het zie is ze wel dood. Hij heeft haar telefoon nog en doet daarmee net alsof ze aan het reizen is. Zodat niemand naar haar gaat zoeken. De ex van die jongen was onder een andere naam naar Italië.
Ah..oh..wacht even. Want er zijn 2 dames. Die ene die centraal staat in de serie en die ene in italië. De eerste is volgens mij dood en de tweede niet. Toch?
Precies. De tweede zie je in het laatste fragment van de laatste aflevering. Degene die centraal staat is dood.
Ja ik bedoelde die ex. Dacht dat hij het verzonnen had, dat ze in Italie zat. Dacht dat hij die foto's bewerkt had ofzo haha
Ja ik heb t al af, al een week ofzo... ik vond t mooi. Ik was eraan begonnen omdat ik verder niets keek. Houd normaal nooit zo van dat stalken enzo maar dit was verbazingwekkend spannend!
Je bedoelde die candace... Ik heb hem ook gezien. Vond het spannend en bizar tegelijk. Alsof je bijna snapt dat het heel logisch is wat er allemaal gebeurd.