Joran hengelt naar deal met justitie|Binnenland| Telegraaf.nl Nou dames,wat is jullie ongezouten mening
Tja hij schijnt er echt mentaal helemaal doorheen te zitten daar in die gevangenis. Maar om dan medelijden met hem te hebben? If you can't do the time, don't do the crime. Hij had eerder moeten bedenken om openheid te geven over de zaak en het nu niet als middel inzetten. We zijn niet op de markt waar je kan onderhandelen....
En dan moeten zijn vrouw en kind ook mee naar Nl, die moeten dan huis krijgen en een uitkering.... Ik dacht dat hij na Peru nog in Amerika een straf moest uitzitten?
Mochten ze hierin mee gaan, hoop ik wel dat hij pas overgeplaatst word als gebleken is dat hij de waarheid gesproken heeft. Niet eerst hierheen halen en dan zeggen; geintje.... Als hij naar Nederland mag in ruil voor informatie en hopelijk het lichaam, dan vind het best. Het wordt tijd dat er duidelijkheid komt, vooral voor haar familie.
Als ik justitie was, dan ging ik er niet op in. Er zit vast wel weer een addertje onder het gras. Die jongen valt niet meer serieus te nemen. Zielepietje!
Haha, arme Joran. Not. Ik kan met een hele hoop mensen medelijden krijgen; maar met Joran toch niet echt. Hij deed toch zo stoer en 'gangstah' met zijn chickies en zijn grootspraak altijd. Er zijn gewoon 2 mooie meiskes uit het leven getrokken dankzij hem, twee gezinnen compleet uit elkaar gescheurd, die nooit meer hetzelfde zullen zijn; en dan moeten we medelijden krijgen? Waarom? Omdat hij nu zelf een dochter heeft en niet tegen eenzaamheid en kou kan? Alsof je je dat van tevoren niet had kunnen bedenken in plaats van arrogant denken dat je wel overal mee weg komt. Mijn hemel, wat een pussy.
Eens! De enigen met wie ik medelijden heb, zijn de nabestaanden van die meisjes. Van mij mag hij wegrotten in zijn cel. Laat hem maar lekker lijden daar. Geen medelijden mee. Sommigen menen dat elk mens een tweede kans verdient, maar hij heeft reeds al 2 levens genomen. Weg ermee en geen aandacht meer aan die gast besteden.
Ja dat wegrotten hoeft wat mij betreft niet eens. Hij zit zijn straf maar fijn uit daar en doet het er maar mee. Het zou hem meer sieren om sowieso tegen de familie Holloway te vertellen wat er gebeurt is; ongeacht de verdere consequenties... Zonder er zelf van te profiteren. Dit laat zien dat hij nog steeds dezelfde persoon is; hij wil er beter van worden. Hij wil in Nederland opgesloten zitten omdat hij een CV mist, gelegenheid tot werken, sociale contacten en een hobby uitoefenen of studie volgen. Nou ja, nee dus. Je weet dat als je X-misdaad in X-land pleegt en dat je daarvoor opgepakt kunt worden en berecht zult worden. Hij deed het toch dus dit zijn de consequenties waar hij mee moet leren leven. En als hij ook maar half een beetje vent was, hield hij de komende 28 jaar zijn snoetje dicht voor de media; gunt de familie hun afscheid en klaar. Dan begint hij op zijn veertigste/vijftigste ofzo opnieuw en leeft hij de rest van zijn verdere leven als een fatsoenlijke kerel.
hoe krijgt ie het toch voor elkaar dat ie elke keer weer in de media opduikt lekker laten zitten daar
Ik vind het prachtig dat ie daar zit, in de vrieskou, voor wel 28 jaren. Met z'n stoere praat altijd en twee vrouwen vermoorden pff, dacht overal mee weg te komen nou nee dus, lekker wegrotten daar
Gelukkig is het aan de reschter hier over te beslissen. Tja... Iets met eigen schuld, dikke bult. Wat wel is is dat als hij hier zn straf uit zou zitten hij voorbereid wordt op een leven in Nederland met hopelijk TBS. Waar hij nu zit zal die optie er niet zijn. Met als gevolg dat als hij vrij komt en dan naar Nederland gaat we hier een gestoorde idioot hebben rondlopen.
Misselijk mannetje is het. Hij zou gewoon moeten vertellen waar Natalee is en niet om een betere deal te krijgen maar omdat hij oprecht berouw heeft. Hij kan alleen maar liegen en moorden, engerd. En die vrouw van hem, die een dochter met hem kreeg, brrr arm, arm kind. Ik vind 28 jaar niet genoeg voor hem! Hij ontneemt 2 jonge meisjes hun leven en wil er alsnog beter van worden, dan heeft hij mi ook maar bar weinig rechten.
Hij komt nooit meer vrij, want zodra hij vrijkomt gaat hij in Amerika de cel in voor de rest van zijn leven. Laat hem maar lekker zitten waar hij zit.
Dat dacht ik dus ook, er wacht daar toch nog een straf op hem wegens afpersen van Beth Holloway. Ik denk dat dat ook de reden is dat hij naar Nederland wil en hen zo ver krijgen dat ze hem niet daarheen sturen.