Jawel! Heb hem vanmorgen gekeken. Nu wil ik helemaal weten wat the deal is met die nieuwe dokter en Owen. Ook al is dokter Hunt best sexy als hij boos is :-D. Volgende week mid-season finale .
Ik vind Edwards maar een bitch. En Jo moet zich niet zo laten kennen. Grey blijft gewoon toch wel de beste haha.. She sticks with Owen En dan maakt Jackson misbruik van April?? OF zou hij stiekem beseffen dat hij toch nog wel een beetje van haar houdt ofzo?
Dat vond ik ook al zo raar... Eerst wil hij praten over een scheiding, Bailey zet hem zijn huis uit en hij ligt in bed met April. Dafuq . Komt een beetje laag over. Jammer, want ik had Jackson altijd heel hoog. Als het 'meer' zou zijn dan hadden ze er toch wel iets moois omheen gebouwd? Ik zat te wachten op een romantische zoen, in de regen.... Edwards krijgt het wat mij betreft ook wel iets te hoog in haar bol. Kom op zeg... zo een hoogvlieger ben je nou ook weer niet.
Ja Jackson & April?? Ik snapte ook niet precies hoe en wat. Volgens mij vindt hij haar diep van binnen best nog wel heel leuk, maar kan hij haar niet vergeven voor het feit dat ze weg is gegaan. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat ... Die Edwards vind ik echt niet leuk, vond haar al nooit zo heel leuk, maar vind haar steeds minder leuk worden. Ben benieuwd naar die nieuwe arts! Dacht echt heel even dat meredith hem zou vragen wat er nou aan de hand is, maar helaas ... nog even afwachten. Ow en ik vind Maggie echt heel erg leuk
Volgende aflevering veel ruzie lol. Owen vecht met riggs, alex en jo krijgen ruzie en grey met amelia....ben benieuwd. Wordt een leuke winter finale. Denk dat jackson en april niks wordt, dat ie alleen een slaapplek nodig had 😂 Bailey mag ook wel wat meer research doen voordat ze mensen aanneemt....
Ik vond het einde van de aflevering wel een verrassende plot hebben Dát had ik namelijk niet meer verwacht
Leuke plots trouwens. Nu weer wachten tot de winterstop voorbij is. Mehhh... Spoiler Riggs, Hunt zijn broer of is "ma" bedoeld als een schoonzoon? En een zus? Huhhhhh... Ik vond trouwens wel dat Amelia Meredith een uitbrander gaf. Zat er al een beetje op te wachten. Ze is zogezegd "oke", maar nogal vlak de laatste tijd.
bleeeh nu weer een tijdje wachten.... ben wel heeeel benieuwd wat er gaat gebeuren tussen jackson en april, het leek er in mijn ogen op als of hij het niet uit ging maken.
Nee ik ook niet. Ik ben ook zo benieuwd. Hoop alleen niet dat Amelia in bed belandt met Riggs nadat ze weer begon met drinken. Dan doet Owen hem wat ben ik bang.