Ik dacht eigenlijk dat Riggs Owens broer was, maar dat kan niet kloppen idd. Ik denk dat Warboel zegt wel eens zou kunnen kloppen. Morgen weer de nieuwe aflevering kijken!
Maar Owen had Riggs toch geslagen? Beetje apart als hij een 'vrouw' slaat ( ondanks transformatie)... Waar kan je die promo zien? Zie je meer dan wat je in de afgelopen 2 afleveringen ziet?
volgende aflevering gaat over jackson en april....gaan ze terug in de tijd....hou helaas niet van dat soort afleveringen. Wordt tijd dat ze gaan scheiden....April irriteert me 😂 Jackson trouwens ook....just make up your mind hahahahaha
Kan iemand mij een pb sturen waar jullie vooruit kijken? Ik werk vaak op dinsdagavond dus heb veel gemist .. Had al een videolandabo maar daar eindigen ze in seizoen 11
In de aflevering van deze week vertelt Owen hoe het zit met Riggs Vond de aflevering verder een beetje standaard jammer genoeg!
oooeeeh vandaag was de nieuwe online, april en jackson zijn gescheiden maaaar daar zit nog een staartje aan.
Ze waren toch nog niet gescheiden? In de vorige moest April de papieren nog tekenen. Ben wel benieuwd! Had vanmorgen te weinig tijd om hem op mijn tablet te zetten helaas.
Ja ik ben ook benieuwd! Vlak voor ze gingen scheiden dacht ik nog ... waarom is ze niet zwanger ofzo En ja hoor! Vind het jammer dat ze uit elkaar zijn, dus hoop dat dit ze weer samen brengt
Mennn die voelde ik gewoon aankomen. Mooie aflevering. Moet je ook zien dat het Jackson echt wel veel deed. Dus hopelijk is er nog hoop met het nieuws van April!
Ik vind dit seizoen zo voorspelbaar. Het lag er vingerdik bovenop dat April zwanger ging zijn aan het einde vd aflevering. En zo gaat het al een heel seizoen. Net zoals het overduidelijk was dat Mer zwanger ging zijn nadat Derek dood was. Ik hoop wel dat Jackson en April samen blijven, vind ze leuk samen.
Nee dat meredith zwanger was vond ik er niet zo dik bovenop liggen. Maar de voorspelbaarheid stoort me gelukkig nog niet.
Ik ben bij seizoen 10 dacht ik afgehaakt (of 11), maar April was toch zwanger van hem? Wat is er met dat kindje gebeurt dan?
De baby had een aandoening waardoor zijn botjes braken in de baarmoeder. Ik vind het trouwens heel erg meevallen met de voorspelbaarheid?
Ik ook hoor! Genoeg verrassende plot-twists. Ja, natuurlijk. Soms gebeurd er iets wat je echt wel aan kan zien komen, maar dat houd je toch. Bij elke serie. Dat April zwanger was had ik dan weer niet verwacht. Ik dacht dat het een typische 'afscheid-aflevering' zou zijn van het stel April & Jackson.