greys anatomy met spoilers tm laatste US afl... lees op eigen risico :)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rosao, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Nou ik had het dus wel. Als we flashbacks zien van Mer en Derek als hij net dood is zegt hij dat hij nog graag een kindje wilt en dat ze gaan proberen blabla. Dus toen ze verdween vond ik het logisch dat ze ging terug komen met extra kind ;)

Ik kijk nog steeds even graag hoor :) nu maar eens die van gisteren kijken.

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    meiden kunnen jullie mij een link sturen waar jullie kijken? de site waar ik keek is geblokt inmiddels in het land waar ik woon.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik Google altijd op p r i m e w i r e ( maar dan zonder spaties) greys anatomy of naam andere serie

Dan klik op de eerste link die Google pakt, dan klik ik op de naam van de serie ( want meestal pakt hij bijv seizoen 4 ) en door op de naam van de serie te klikken kun je naar alle seizoenen,

Dan krijg je een overzicht van via welke link je kunt kijken, ik pak meestal vid zi of vod locker of vid bull ( zonder spaties )

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    is p r i m e w i r e dan de naam van de site? de v i d enzo ken ik wel.

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    gevonden dank je wel!

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Dat is inderdaad de site, als ik naar de site zelf gaan www. Pri mire .com en bij zoek tik ik greys of vamipire diarries in dan zegt ie tegen mij dat er geen zoekresultaten zijn dus ik doe iets ongelofelijks verkeerd op die site haha dus ik toets het maar in via Google dan ben ik gewoon waar in wezen moet ;)

7. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Ben geen fan van april en jackson, maar vond t lullig dat arizona niet kon wachten tot april het zelf zou vertellen.....

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dat vond ik idd ook erg apart! Vond het verder wel weer een leuke aflevering, vond die daarvoor (met dat been) niet leuk.
    Er is trouwens ook al een promo van de volgende aflevering: https://www.youtube.com/watch?v=aUee0ZSJafk

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dat vond ik inderdaad ook erg ahum "apart". Dat doe je als vriendinnen, collega, dokter toch uberhaupt niet?!

10. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Ik snap het van Arizona wel, april is nu al zo'n 12/13 weken en ze heeft het nog steeds niet verteld.

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik snap het ook wel. Ze zadelt arizona en Alex er wel mee op. Ze wil t niet laten onderzoeken en het is duidelijk dat ze iemand nodig heeft waar ze naar luisterd. En het is ook zijn kind.
    Maar toch was ik wel verbaasd want had het niet van arizona verwacht.

12. jayenriv

Beetje saaie afleveringen.....meredith die zo "overdreven" reageerd. Tuurlijk je bent je man verloren en dan heb je na lange tijd weer een date...maar om nou iemand zo weg te sturen....😂 En dan die moeder van avery, heel irritant vind ik er. Wel grappig weer dat april meteen aanneemt wat ze hoort en niet eerst uitzoekt hoe en wat......gaan we weer met die twee.....lol....

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, dat komt mij ook wel een beetje de strot uit. Weer een heel gedoe tussen April en Jackson terwijl ze nog overduidelijk van elkaar houden. Gaat allemaal maar door en verder gebeurt er ook weinig in de serie qua verhaallijnen. Ze weten duidelijk niets meer te verzinnen :p

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Die verhaallijn kan ik nog wel redelijk hebben. Ik word wel echt gek van dat gedoe tussen Riggs en Owen.... De hele tijd van die halve discussies waarbij de helft niet gezegd wordt en niets wordt uitgesproken. We zijn nu al in het tweede seizoen waarbij we nog steeds niet precies weten wat er nou gebeurd is....

15. jayenriv

Ook dat idd, heel vervelend... Weet wel dat er wat gaat gebeuren tussen arizona en ....kom ef niet op der naam.....hahahah er ex...callie ja (toch) en hun dochtertje. Arizona wil bepaalde beslissingen nemen en dat gaan we komende afl zien tot 5 mei....dan barst t los...zeggen ze hahahaha

16. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Inderdaad niet zo' n geweldig sz. Misschien ook al de veranderingen die wat moeilijker te verteren zijn? En ik haat de moeder van Jackson echt als ik haar al zie krijg ik de kriebels brr.
    Benieuwd naar de afl van morgen :D Dat dan weer wel, kan toch niet stoppen met kijken haha.

17. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ja, ze is wel een enorme haaibaai! Is er deze week ook niet een dubbele aflevering? Volgens mij gaat er ook niets met Ben gebeuren.

18. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Ja idd een lange aflevering :D Lijkt wel spannend te worden, maar is toch nog niet einde seizoen ofwel? Zo echt een bummer zijn dan.
    Ja die Caherine, al gewoon de toon waarop ze Jackson en Richard aanspreekt, brr. En Owen en Riggs, daar moet ik snel een antwoord op komen want anders mogen ze van mij allebei dood gaan, jezus, juist meiden met hun drama.

19. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nee is nog niet einde seizoen. Er komen nog wat afleveringen na.

20. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Pff wat een afleveringen.. Ik werd eindelijk weer terug getrokken in het gevoel dat ik altijd kreeg bij grey's anatomy. Het ene moment was ik geschokt, toen verdrietig, boos, blij.. Uiteindelijk, toen het afgelopen was zat ik nog met tranen in mijn ogen.

Waarom ik zo emotioneel ben? Geen idee, maar jezus, wat een sterke afleveringen. Misschien wel een klein beetje herhaling van, April heeft ook eens zo'n fout gemaakt, maar toch wel erg sterk.

En dan doet Callie weer zo iets impulsiefs, zonder na te denken over Arizona haar gevoelens, zucht.. nog een rechtzaak.

Maar April en Jackson :D Zo zie ik ze het liefste, en hopelijk gooien ze alle onzin de deur uit en doen weer normaal..

Deel Deze Pagina