wie heeft hem al gezien? de laatste aflevering van seizoen 8?.. ik heb me toch wat af gejankt haha ! niet normaal !!.. kan niet wachten tot seizoen 9 !!!
Ik had hem al gezien... Nu afwachten wie er nog meer uit gaan. vind het erg jammer dat Teddy en lexie er uit zijn. Maar was hun eigen keus.
Ja is zeker jammer. Schijnt ook dat er in Amerika klachten zijn geweest.. Maar er werd later uitgelegd dat ze er zelf uit wilde..
ik heb ook echt flink zitten janken. ik had ergens online begrepen dat derek er ook uit zou gaan in seizoen 9 maar weet dit niet zeker. Maar vind Lexie erg jammer dat ze eruit is.
Ja klopt. Denk ook dat dit het laatste seizoen gaat worden. Zou wel beter voor de serie zijn ook. Eens houd het verhaal op...
Hm, ik heb gelezen dat de acteurs die de belangrijkste karakters spelen bijgetekend hebben voor seizoen 9 en 10. Hoop dat het volgend jaar nog niet afgelopen is.
Het is een leuke serie maar eens houd het op... Dit was de laatste afl lexie dood, teddy eruit. Ik had ook gelezen dat ze voor seizoen negen hebben getekend. Maar tien nee dat niet.
is die in amerika al uitgezonden dan? Volgens mij niet... Zoveel liggen wij hier niet achter volgens mij. Ja 6 of 8 weken ofzo maar meer niet dacht ik.
Was dit de allleerrlaatste? wat een raar einde dan....ik wil wel weten of ze gevonden worden enz?! jammer zeg!
Of ze gevonden worden weten we pas in seizoen negen Dat hebben ze open gelaten omdat er misschien nog meer mensen uit gaan.
Nou hopelijk word seizoen 9 ook snel uitgezonden! Kan echt niet te lang wachten om te weten hoe het allemaal afloopt
Ik vind het altijd zoooooo frustrerend om weer een paar maanden e moeten wachten. Wat doen ze ons aan!