Wat moeten we met nieuws dat pas over 4 miljard jaar gaat gebeuren? Me man en ik keken het nieuws en zaten elkaar aan te kijken van zoo gaat dat gebeuren? En toen vertelde ineens de nieuwslezeres; " voor de mensen die ongerust zijn hierover, geen zorgen het gebeurd pas over 4 miljard jaar hahahahah we dacht okee waarom vertel je? Elsevier.nl - Wetenschap - 'Melkweg gaat botsen met ander sterrenstelsel'
het is gewoon interessant, willen jullie niet weten hoe alles ontstaan is en hoe alles uitsterft, is min of meer hetzelfde, verwoesting, de miljarden sterren zullen waarschijnlijk niet letterlijk tegen mekaar opbotsen, of misschien maar een klein aantal procenten maar het is toch interessant allemaal
Nee sorry boeit me totaal niet .. Ik ga me nu echt niet druk maken om sterren die over 4 miljard gaan botsen met elkaar, ik maak me drukker om die stapel rekeningen die deze maand nog betaald moeten worden.
Dan hebben ''ze'' (wie dat dan ook mogen zijn) 4 miljard jaar om te gaan bedenken of en zo ja, hoe ze dit kunnen voorkomen.
Over 4 miljard jaar zijn er wel weer mensen met nieuwe '' kennis '' die er dan weer voor zorgen dat het niet gebeurd ofzo ... Serieus, echt zonde van je tijd om daar nu al jezelf druk over te gaan maken .. Maar ja wie ben ik he hahaha
Kan me er ook niet druk om maken hoor...Ze moeten dan maar kijken hoe ze het gaan handelen...ik maak het niet mee denk ik... en mijn kinderen/kleinkinderen ook niet
De 'deskundigen' kunnen nog niet correct het weer voor de komende 5 dagen voorspellen, maar wel een melkwegbotsing die over 4 miljard jaar plaats gaat vinden? Hahahaha
Ja. Dat is miljoenen jaren geleden wetenschappelijk vastgesteld. Daar gaan we helaas dus niet onderuit komen ben ik bang....