Ja nog1 weekje!! Alle seizoenen op dvd en elke maandag trouw voor de buis! Geen emily owens meer??? Balen! Vond dat zo leuk!!
Ja maandag komt het weer!!! Zojuist de dvd recorder in gesteld! Kom pas rond 20.50u thuis... informatie avond op de basisschool... Heb er zin in!
Jaaaa ook net begonnen aan de dubbele seizoensaflevering 1 van seizoen 10 ! Was weer een spannend begin !
haha nou in elke geval weer iets onverwachts ! En weer goed gebruik gemaakt van zakdoekjes (nu huil k al helemaal veel) Zal geen spoilers neerzetten maar zeker weer de moeite waard om te kijken! En lekker dat ze precies verder gaat waar de laatste aflevering eindigde.. ! (dus niet zo'n terugblik aflevering)
Waar heb jij hem gekeken? Ik kan hem via de link waar ik normaal gesproken kijk, niet vinden. Iemand nog een link om online te kijken?
Ik wil ook graag beginnen aan seizoen 10. Heb toevallig vrijdagavond de laatste 6 afleveringen van seizoen 9 zitten kijken Ik kan tegenwoordig niet meer op maandag kijken, dus heb maar gewoon heel seizoen 9 afgekeken haha. Maar nu dus erg benieuwd naar seizoen 10.
Heb net de 4e aflevering weer gezien. Zoals gewoonlijk weer lekker spannend en drama. Kan nou al niet meer wachten tot volgende week