vind de Gilmore Girls ook helemaal fantastisch, volg het al zolang het hier op tv is. En Ghost Wisperer kijk ik ook meestal. En daarna nog House, erg grappig.
nou hier echt een serie verslaafde. op dinsdag kijk ik altijd grace anatomy en de gilmore girls. op donderdad kijk ik altijd ghost whisperer en house. alle 4 echt geweldige series en vanaf 5 januari krijgen we charmed weer op tv. ben weer helemaal gelukkig.
op dinsdag kijk ik altijd Grey's Anatomy en op donderdag Prisonbreak! Ik wil er niets van missen. Toen ik laatst heel misselijk was en gek werd van de belspelletjes op de tv, ben ik op mijn tandvlees naar de winkel gegaan om het eerste seizoen van Grey's te kopen... en thuis heel het seizoen in een keer gekeken...
Jaaaaa, vanavond weer kijken. Ik ben ook razend benieuwd of Burke het overleeft en of Danny het overleeft. Ik vrees dat Izzie wel haar baan zal kwijtraken. En doc McDreamy en Meredith zie ik niet zo zitten, waar zou dan de 3e serie over moeten gaan? Oh ja, Gilmore girls is ook lekker makkelijke humor om naar te kijken. Groet van Kiki
Spannend he? Vond de serie juist wat minder worden, maar na deze aflevering! M'n vriend weet het al: op dinsdag avond gaat ie meestal computeren ofzo, want die hoeft al die series niet te zien!
Ik heb per ongeluk ook al gelezen hoe het met Danny afloopt... Burke weer ik nog niet. Zie ik vanavond wel!
Nee ik zeg nik hoor! :-$ Ik zie trouwens in de tvgids dat desperate housewives vanaf volgende week ook weer komt. NA gilmore girls, heel laat dus!
Heerlijk he, die winter programmering Echt weer van die knusse tv avondjes... Straks heerlijk met een warme choco op de bank naar Grey kijken en idd ook donderdag naar de ghostwhisperer! Ze heeft trouwens niet alleen goede smaal kwa mannen vind ik, vind ook dat ze er altijd erg leuk uitziet, past helemaal in het sfeertje van de serie.
Ik kijk dus echt nooit tv in NL he dus ik loop al heeeeeeel ver vooruit op NL want ik kijk ze in amerika Grey's Anatomy (arme izzie!) Ghost Whisperer (leuk gekleed en lekker ding als man haha) Supernatural (die dean is mega cute) House (heerlijk eigenwijze man) America's Next Topmodel (in amerika als bij volgend seizoen) Desperate Housewives Alias (in amerika al afgelopen) Charmed (in amerika ook al afgelopen) Bones (vond ik geen bal aan en nu eindelijk wel) Ik heb geen geduld voor die slome tv uit holland hoor Missie download noemen ze me ook wel....
En nu weten we nog niets eigenlijk..... Maar uh Desperate Housewives begint weer lees ik hier, dat werd tijd!
Heb het helaas vorige week [vergadering] en vanavond gemist [pakjesavond]. Normaal gesproken ga ik er echt voor zitten...heerlijk, wat een top serie. Wat is er vanavond gebeurt?