Uhm, Nou Danny & Burke liggen allebei op de operatietafel. Derek opereert Burke aan een aneurysma en Danny krijgt een nieuw hart... cliffhanger is uiteraard dat we nog niet weten of ze 't halen allebei weer een week wachten
ik heb het gisteren ook gemist, ik ben vergeten de video in te stellen, dan volgende week maar kijken
Ik heb vreselijk zitten huilen voor de tv. Eerst al toen Doc werd ingeslapen en toen met Denny. Wat erg zeg!
hahahaha, ik moet zo lachen om jullie! ik heb ook echt gejankt of mn leven er van af hing! hahaha wat een serie! wanneer komt nou de volgende aflevering? liefs elfje
Hier nog één in tranen! Ben benieuwd wanneer het nieuwe seizoen begint! Snik.....ik mis de serie nu al!
Gelukkig heb ik straks een kleintje om me bezig te houden Maarre...voor wie vinden jullie dat Meredith moet kiezen?
Maart! Ooooh, wat erg... Ze houden ook geen rekening met ons, zwangeren, pas bevallen, enz.; vol met hormonen. ...zucht...
wat een steengoeie serie is dit zeg! tranen tranen tranen, en natuurlijk zwijmel zwijmel izzy, wat was dat reeel zeg, wat zielig, dacht echt dat mijn hart brak! en dan mc dreamy..... moet ze echt wel voor kiezen! ps hebben jullie die energie reclame gezien, moet dat een mc dreamy look a like voorstellen (qua kapsel kon het wel namelijk en als je heel snel keek ook)
vind ook dat ze mcdreamy moet kiezen, maar ze wel voor de dierenarts gaan.. Mcdreamy is tenslotte getrouwd en dan is det liefdesverhaal afgesloten.... Maart pas ....jee dat wordt zelf fantaseren....
Pfff, ben dus niet de enige. Zat echt te janken, was blij dat m'n man niet thuis was. Maart... hmmm duurt nog even.
Arghhhhhhhhhhhhh ](*,) Ik heb het gisteren gemist,was laat thuis. En na het lezen van jullie berichtje ,wat is er gebeurd gisteren Wie brengt mij op hoogte! De herhalingen ga ik zeker kijken Ally