grey's anatomy

Discussie in 'De lounge' gestart door mandy1, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

okay *gaat downloaden*

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hihihihih, veel plezier.

3. Niet meer actief

haha ben al bezig met seizoen 1 hoeveel is er eigenlijk al uitgezonden (gaat weer even surfen)

Ik ben echt internetverslaafd hoor (heb je daar ook een hulpgroep voor?)

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Er zijn nu 12 afleveringen geweest.

Ik heb thuis een link, waarop je alle lopende series ziet en ze daar ook direct van kan downloaden. Als ik thuis ben vanavond, stuur ik de link wel even per PB.

Groetjes weer.

5. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ik kijk ook amerikaanse tv alleen niet gedownload hihihi.
    Op maandag avond eerst how I met your mother en the Class voor mijn mannetje en dan HERO's echt helemaal te gekke serie ik hoop dat hij snel bij jullie komt.
    Op dinsdag avond American Idol.
    Woensdag avond American Idol.
    Donderdag avond eerst the office en My name is Earl voor het mannetje en dan Grey's en Man in trees echt mijn favo avond ook al moet ik ER missen.
    Op vrijdag avond Gosth wisperer, Las Vegas en dan Numbers.
    Nee hoor ik zit echt niet de hele avond voor de buis (ik vouw de was op en zo in de reclame)
    Ik weet eigenlijk niet of Prison Break nog op tv is bij ons? keek ik wel altijd

6. Niet meer actief

hee nog een american idol gek! wat leuk ik dacht dat ik de enige "loser" was (niemand om me heen kijkt dat soort programma's haha)

Prison Break is gisteren afl 2.17 uitgezonden in de US net gedownload :p

7. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Vandaag weer 2 uur American Idols!

8. Niet meer actief

:whistle: doet een dansje helaas kan ik het pas morgen downloaden, ik had een paar favorieten (kan alleen die namen NOG niet onthouden) maar ik vind dat ze veel eruit hebben gedaan die ik heel goed vond en bv die sundance waar ik oorpijn van kreeg :p erin hebben gelaten...

die simon vind ik echt megakwal maar ergens ook wel wel grappig!

9. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ik vind Simon vaak wat hard in hoe hij iets over brengt maar hij heeft het wel vaak bij het rechte eind. Mijn twee favo's zijn de achtergrond zanger en zangeres. Hoe laat download jij ze want ik kom pas om 1 uur jou tijd men bed uit kunnen we het er ff over hebben. Ik geloof dat vanavond de mannen aan de beurt zijn.

10. Niet meer actief

meestal staan ze hier om 9-10 uur wel online en dan kijk ik ze savonds, je mag me altijd PM-en hoor :) ja die achtergrondzangers zijn inderdaad mega goed! die mannelijke heeft ook bij C. Aguilera gezongen, leuk voor ze dat ze eindelijk voor hun eigen geluk gaan!

11. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ja zeker weten ik denk ook wel dat die ver komen.
    Heb hier in de gids gelezen hoe het er aan toe gaat en dat is best moeilijk dus ik denk dat die twee wel een goed kans hebben.

Meteen na de uitslag hebben ze 1 uur de tijd om een liedje te kiezen.

Deel Deze Pagina