de laatste weken werken...

Discussion in 'De lounge' started by bar, Jun 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Pfffff Ik hou het hier niet meer uit op mijn werk. Ik moet tot 28 juli nog werken.. Maar ik word gek van me baas. Dat is zo'n l*l.
    Hoe kom ik die laatste weken door hier :( iemand tips?

2. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ahummmm geen tips...
    maar laat je niet gek maken meis....
    de laatste lootjes wegen het zwaarst.. doe wat nog van je verwacht word en niet meer...
    je komt er wel! suc6

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik wou ook dat het al 28 juli was!!!! :rolleyes:

4. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    hihi ja kan ik me voorstellen..

5. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    laatste loodjes?

na mijn idee staat er in haar banner dag 28 van de cyclus , over 5 dagen kan ik testen

dan klopt er iets niet in haar banner of we begrijpen haar verkeerd en heeft ze gewoon vakantie ;)

6. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

Jun 21, 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Ja het lijkt net of je me zwangerschapsverlof gaat, maar het gaat om vakantie denk ik?????

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Heb je een nieuwe baan? Toen ik weg ging bij mijn oude baas, kon ik alles makkelijk langs me heen laten gaan. Ik dacht steeds: ik ben straks toch weg, hahaha. Had zelfs een aftellijstje aan mijn pc gehangen en dat hebben ze volgens mij allemaal gezien!

8. jetaime

jetaime Actief lid

Oct 24, 2005
    368
    0
    16
    Hoi Bar,

Zoals ik. het begrijp kom je na 28 juli niet meer terug bij dit werk. Ik zou ook proberen alles gewoon langs je heen te laten gaan. Ik heb het zelf ook meegemaakt, had ontslag genomen en moest nog 6 weken werken. Het was echt heel erg, maar dacht wel gewoon steeds stik er maar in over 6 weken ben ik mooi weg hier.

9. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    OOw even een uitleg voor de mensen die het niet begrijpen. Ik werk al 1,5 jaar bij een bedrijf in Woerden. Ik ben 2 weken geleden ontslagen per 1 augustus. Dus ik heb ander werk moeten zoeken. Dat heb ik inmiddels ook gevonden en daar begin in per 31 juli. Ik heb nog wel wat vakantiedagen, maar niet veel. Ik bedoelde dat ik gek word van mijn baas. Het is zo'n l*l. Ik kon nooit met hem opschieten. Maar nu is ie nog 10 keer zo erg. ik zou vandaag vrij hebben maar nu moet ik wachte tot hij heeft gebeld over wie ik moet bellen om mijn functie over te nemen van de sollicitanten. Bah ik heb het echt niet meer naar mijn zin, Eigenlijk wil ik gewoon weg gaan na de ochtend.. Maar hij kan ook pas eind van de middag bellen... :(
    Ik heb het gewoon absoluut niet meer naar mijn zin en ben zo blij als ik hier weg ben.. Maar ik moet nog een maand.. bah

Ik denk ook wel zo van straks ben ik lekker weg. maar ja.. Eigenlijk wil ik me gewoon een week ziek melden. Maar ik moet nog iemand gaan inwerken ook. en die begint maandag.. En dan kan ik bijna geen vrij meer krijgen... pff zal ik vanmiddag toch gewoon weg gaan.....

10. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ahaaaaa :) nu is het ons duidelijk

het is een zwangerschaps forum he dus als iemand zegt laatste dagen denken we al gauw aan zwangerschaps verlof ;)

maar het is duidelijk nu
    hopelijk hou je het nog even vol meis
    maar dan geld voor jou nu ook "deze laatste loodjes zijn ook het zwaarst" ;)

succes

11. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    als je baas er niet voor kan zorgen dat die laatste maand nog 'normaal' uitgewerkt kan worden kan je je natuurlijk altijd ziek melden, en een nieuwe inwerken kan geloof ik niet echt jouw probleem zijn.

sterkte ermee meid!!

12. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    jaha deb, de laatste loodjes he.. Ik moet nog een paar dagen wachten.. Ben toch 2 keer gependeld.. *duim duim*

Maar over vandaag. zouden jullie vanmiddag gewoon vrij nemen? kan die dan iets doen behalve boos worden? Ik heb het echt helemaal gehad.. pfff

13. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    iets anders dan boos worden zit er in hoor, ontslaan kan ie je niet meer!!

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hij kan je hooguit nog harder gaan vervelen.
    Maar dat is dan weer een geldig excuus om je ziek te melden.
    Dat noemen ze "verstoorde werkrelatie".
    Beetje flauw.. maar het kan wel.

Persoonlijk werk ik liever mn tijd uit
    Maar dan ook maar 1x goed mot gehad met mijn baas toen ik wegging.
    En toen liep dat op gegeven moment zo uit de hand dat ik hem een paar in zn kantoor op vol volume heb staan uitschelden.
    (en na een gesprek met de pz-manager erbij 2 dagen betaald verlof kreeg)
    Was superblij toen ik daar weg was :)
    Dus denk dat ik me wel beetje kan indenken hoe je je voelt.

15. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Ik werk mijn tijd ook wel uit hoor. het is niet zo dat ik opeens weg ga blijven. Maar ik had me verheugd op een vrije middag. en ik heb het zo NIET naar mijn zin hier.. bah.
    De dagen duren daarbij ook zooo lang. Misschien vanaf volgende week iets beter omdat er dan een nieuw meisje bij is.. pff
    Ik hoop dat mijn baas vanmorgen belt.. dan kan ik ongestoord vrij hebben vanmiddag.. anders moet ik er nog ff over denken.. ruzie maakt me niet uit. maar ik moet een van de meisjes bellen die hier zijn geweest om maandag te beginnen.. zit te denken om de nummers van die meisjes mee te nemen naar huis. dat als hij belt dat mijn collega mij ff belt om te zeggen wie het geworden is. hihih Maar ben bang dat ze men nummer aan de baas geeft en dat die me verrot scheld ofzo waarom ik niet meer op mijn werk ben..

16. Saskia78

Mja heb ik toen ook gedaan hoor.. maar ik ben keihard tegen alles in op een andere afdeling gaan zitten.
    Waarvan ik wist dat diegene die daar zat.. nog redelijk nieuw was en verzoop in het werk.
    (bovendien deed hij exact hetzelfde werk als ik alleen voor wat grotere klanten)
    En het si me een paar keer verboden door mijn baas.. maar zoals gezegd.. wat kan ie doen? me ontslaan? dat was ik al :)
    Dan liever iets doen waarvan ik het gevoel heb dat het WEL nuttig is en bij hem uit de buurt.
    Ipv zijn loophondje spelen en continu afgezeken te worden om whatever wat voor redne.. want die reden ben ik nooit achtergekomen dus. :)

Weet wel dat ie 2 maanden later is ontslagen wegens wanprestaties.
    hij mocht kiezen.. of een stapje terug of een andere baan zoeken :evil:

17. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Ja maar dat gaat moeilijk bij mij. Dit is een bedrijf met 4 mensen. Ik zit voor achter de balie allerlei werkzaamheden te doen en hij zit op zijn kamer. Maar loopt wel altijd hier langs. Dus het kan niet dat ik ergens anders ga zitten.
    en ik krijg mijn erk of van de tekenaars of van hem... dus ja wordt lastig.. haha

18. Saskia78

Mja ik denk dat het in de meeste bedrijven niet kan :)
    Denk alleen dat ik toen hard genoeg gescholden heb.. en ze bovendien daar ook heel hard gewoon een extra persoon nodig hadden terwijl ik al min of meer was vervangen.
    Dus tja.. dat scheelt.

Share This Page