Op Groupon zag ik wat leuke aanbiedingen van de Ooststappen vakantieparken, maar ik heb helemaal geen ervaringen met deze parken. Zijn deze parken aan te raden of is het helemaal niets?
Niet doen hoor. Heb me ergste vakantie ooit gehad daar. Krakkemikkige camper, schimmel, missende dingen. Planken met matras als bed. 1x maar nooit weer
Het is budget en geen Center Parcs maar als je dat voor lief neemt is het prima vertoeven hoor. Wij zijn bij Prinsenmeer geweest en dat was erg leuk! Veel te doen en voor dat geld prima vakantie gehad. Paar jaar geleden in België bij de Hengelhoef geweest en ook dat was prima. Niet te moeilijk doen voor dat geld.
Ik had ook al mijn twijfels na de review op zoover, maar na jullie reacties ga ik zeker weten verder kijken voor iets anders. Het is misschien niet veel geld voor een weekje weg, maar als ik het zo lees, betaal ik liever wat meer zodat we echt kunnen genieten.
Ik heb Oostappen ooit op de persoon af gebeld en gezegd dat ik nadacht over een vakantie bij hen maar dat alle negatieve berichten me deden twijfelen. Mijn vriend was een week weg, ik was vrij en had zin in een paar dagen weg met onze zoon. Ze zeiden dat ze het heel erg vonden dat ze zo slecht bekend stonden, dat ik gerust eens mocht komen kijken op een park hoe het eraan toeging. Dat vond ik dan wel weer netjes van ze en kwam ook best oprecht over. Ze waren echt bezig met verbeteren, zo zeiden ze. Ik ben uiteindelijk niet meer geweest, kreeg een onverwacht grote rekening waardoor het niet meer ging. Een vriendin van me is in de herfst voor 100e met haar man en 2 kinderen naar Oostappen in Zeeland geweest en zij waren voor dat geld best tevreden.
Mijn nichtje is pas op de Hengelhoef in Belgie geweest en die heeft het prima naar haar zin gehad. (Wel met eigen caravan)
wij zijn op zowel het prinsenmeer (stacaravan) als op het elfenmeer (6 pers ingerichte bungalowtent) geweest. Beide keren was het schoon, netjes én wat miste werd direct door het personeel gebracht. Bijzonder is het niet nee, maar ik kan beide keren niet als slecht benoemen.