Griekenland in Oktober met dreumes, wie heeft goede ervaringen met welke accommodatie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Avastar, 15 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Hey meiden,

Wij willen graag een zonvakantie in oktober naar Griekenland met onze dreumes van dan 2 jaar.
    Uiteraard geldt voor ons; als ons kind het naar haar zin heeft, hebben papa en mama dat ook, maar ook wij willen graag wel nabij centrum/ activiteiten dus we zijn op zoek naar een combinatie.
    We hebben vooralsnog geen voorkeur voor welk eiland/ plaats omdat we nog niet bekend zijn met Griekenland.
    Wie van jullie is bekend met Griekenland en heeft goed ervaringen met welke accommodatie?
    Dus genoeg vertier op het resort voor een dreumes en daarnaast wel een ligging op loopafstand van gezellig centrum/ boulevard.
    Wie kan mij helpen en dan het liefst ook echt concreet, dus de naam van de accommodatie waar jullie het zo naar je zin hebben gehad. ( we zijn in het verleden wel eens de mist in gegaan met lovende foto's en recencies en dat bleek in de praktijk toch echt anders...)
    Alvast heel erg bedankt!

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik kan niet echt helpen
    Maar wanneer wil je gaan? Na half oktober gaat er al veel dicht in Griekenland, seizoen loopt ten einde

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hou er rekening mee dat het seizoen in Griekenland begin-half oktober eindigt. Rond die tijd zijn al veel winkeltjes en restaurantjes dicht, die nog open zijn hebben vaak slechts nog een beperkt aanbod.

Verder moet je er voor een zonvakantie in die periode niet naar toe gaan. Het is nog wel mooi weer, maar niet meer echt heel warm. Overdag een graad of 23 en 's avonds stukken kouder. Wij zijn eens begin oktober naar Kreta geweest en eind september naar Corfu. Het was te koud om te zwemmen en 's avonds moest je toch echt de lange broek en een vest aan.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.684
    5.714
    113
    In de grote steden is er genoeg nog open! Ik raad je bijv Parga aan of Chania daar is nog genoeg te doen. Ik heb wel wat verblijven maar die boek je via booking.com en de vluchten ook los want het is niet via een reis aanbieder maar echt los. Als je ze wilt weten hoor ik het wel :)

Ga je begin okt? Wij waren midden okt. Het weer was nog lekker maar idd het water was wel kouder en in de avond was het frisser. Maar nog prima te doen!

5. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wij zijn vorig jaar in september naar Blue Lagoon geweest op Kos. Echt heel leuk. Goed eten en veel verschillende zwembaden. Zeker het aquapark is leuk voor kleintjes.

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Alexander beach op Kreta. Direct aan het strand, leuk bad met glijbaantjes en het eten was er super.

Deel Deze Pagina