tsjah, wat is lekker: Vooraf: - Dolmades (gevulde wijbladeren) - tiropita (bladerdeeg gevuld met fetakaas) - spanakopita (spinazietaart) - stokbrood met tzatziki of tarama (viskuit salade) Hoofdgerecht: - mixxed-grill (verschillende soorten vlees) - mousakka (ovenschotel met gehakt (lams), aubergines, feta kaas ) - pastitio (Pastaschotel met gehakt) - gemista (gevulde tomaten) Na: - Kefaïdi (Zoet gebak van draadjesdeeg) Ach er is zoveel! Ik krijg spontaan honger haha! Ik ken er alleen geen een in limburg ! Maar wel een goede op kreta (van mijn pa) dus mocht je daar ooit nog komen... (ik maak geen reclame hoor....nee, echt niet )
Hoi Muuske! Sirtaki op de Kesselskade is hier favoriet! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.... Ik neem altijd de gyrosschotel,met tzaziki,rode rijst en frietjes. Ontzettend lekker (krijg er nu weer zin in mmm).
Grieks restaurant Sirtaki op de Kesselskade in Maastricht. De beste griek van zuid limburg (vind ik) en ik heb er al veel gehad. Ik neem er altijd een mixed grill. Heb je van alles wat
restaurant de griek in maasmechelen/eijsden is niet zover om te rijden . heerlijk lekker ( ook de lamssouvlaki ) tzaziki en frietjes mmmmmmm
voorgerecht tarama en tzaziki MOET ERBIJ! dat is zoooo lekker! als hoofdgerecht nemen we meestal een mix grill. De kotteletten zijn zooo overheerljik! Als toetje nemen we standaard de love dessert (super grote ijsdessert)
ja hoor elke dag, maar niet in een restaurant en al helemaal niet in limburg ik zou gewoon kijken wat ze hebben en dan wat uitzoeken. eetsmakelijk
Bij venlo over de grens , ligt in straelen en kaldenkirchen over de grens een goeie griek .. moet je ff in het stadje zelf de weg vragen ..
In Valkenburg zit ook een Griek, daar hebben wij toen heerlijk gegeten. Maar de lekkerste zit in Nunspeet... Daar was de bediening ook zo vriendelijk. Vorig jaar zomer hebben we daar gegeten , buikjes rond...