pandora

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 15 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik zou graag zo'n pandora styl armband willen...
    maar ik heb van die stijl dus helemaal geen verstand en weet ook niet welk merk goed is en welk niet?
    is pandora het merk? gaat het snel stuk met name de glas kralen?

waar moet ik op lettenkortom wie kan me er meer over vertellen?

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Pandora is inderdaad het merk zelf. Je hebt zoveel van die namaak 'pandora's'.
    Je kunt een echte pandora herkennen aan het woordje 'Ale' dat op de bedel zelf staat.
    Ze zijn niet goedkoop. Heb er zelf ook één, maar hij is nog niet zo vol. Vind het eigenlijk téveel geld voor zo'n bedeltje...
    Dit is de site: http://www.pandorasite.nl/

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb ook een pandora armbandje van het merk zelf en hij is bijlange nog niet vol. Ik heb bedeltjes van pandora en van simstars, die passen ook op de armbanden van pandora.
    Ik heb echter wel 1 glaskraaltje die stuk ik. Maar ook wel door m'n eigen schuld. Heb het eens laten vallen, toen zat er een barst in, maar vorige week is die volledig stuk gegaan.

Ik vraag meestal een bedeltje bij mijn verjaardag of als er een andere gelegenheid is, want goedkoop is het niet.

Bij deze nog een link

http://www.pandorashop.be/default.aspx

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Pandora is helemaal stoer! :)
    Ik heb er zelf ook een.
    Mijne is wel helemaal vol, kan er echt geen 1 meer bij.
    Heb er nu 1 voor mijn verjaardag gevraagd volgende week.
    Zelf heb ik maar 1 nepperd er tussen zitten, gekregen van oppaskindjes. :D
    Maar moet erbij zeggen dat ik een hoop sponsors heb en er weinig zelf heb betaald. ;)

Leuk!

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een leuke armbanden kan je maken zeg!
    Jammer dat ik net jarig ben geweest!
    Ik ga zeker eens kijken bij de juwelier hoe ze er in het echt uit zien.
    Je kan de armbanden dus ook al goed dragen als je hem nog niet vol hebt?

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Die wil ik ook al jaren hebben.
    Heb hier al gezegd, als de sint dit jaar weer pandora vergeet, koo ik m lekker zelf. haha.
    Staat al 3 jaar op mn lijstje.

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik heb ook een Pandora Armband. Ook de bedels die ik heb zijn van Pandora. Deze bedels zijn dan wel wat prijziger, maar behouden wel de waarde.

Ik heb ook kralen eraan en ik doe er alles mee. Ze zijn nog nooit kapot gegaan.

Ik moet er nog een stuk of 5 en dan is mijn Pandora helemaal vol.

8. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik heb ook een pandore armbandje (zilver) en 2 bedeltjes eraan nog maar. Ik vind het hartstikke leuk, je kan die bedeltjes sparen, leuk als kadootje dat je krijgt van iemand ofzo. Ik heb een beschermengeltje van mn vriend en een pompoentje van een vriendin. Wel speciaal.
    Eerst vond ik het helemaal niks, beetje kinderachtig enzo, maar toen ik er over nadacht en een een moeder zag die dat ook allemaal spaarde, vond ik het wel een erg leuk idee.

Ze zijn ook niet al te goedkoop, en niet te duur (wel de goude) dus echt iets wat leuk is om te sparen. Ik wil maar 2 gouden hebben, zon kinderwagentje met een blauw steentje erin en een kinderwagentje met een rose steentje erin. (Mn dochter en zoontje). Maar die zijn 300 euro per stuk dus ik kan nog ff sparen, hahaha.

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb ook twee pandora armanden en een pandora ketting, echt super leuk, en alleen maar van het merk pandora, die neppe vind ik niet leuk

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Haha ik ben al 2 jaar bezig met bedels maar t gaat nog niet zo hard. Denk er ook nooit aan om er één te kopen. Heb er pas een stuk of 10 en de armband zelf is uitgerekt (ben blijven haken achter de deurklink), dus hij ligt nu fijn in me nachtkastje.

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik ben ook een pandora fan!

Deel Deze Pagina