Mee eens wat je zegt. Ik weet ook niet wat het is alleen dat ik baklava heeeeeeeeeeeeel lekker vind en ik in een stom dorp woon waar ze zoiets niet hebben
Ik wou dat ik het woord baklavas niet had laten vallen... wat heb ik me op de hals gehaald ... Anniek, ben je al wat wijzer? Groetjes, Josien
Een ware oorlog tussen Grieken en Turken Dit was volgens mij het meest onzinnige off-topic discussie die ik ooit gelezen heb, applaus! Maar idd, ben je al wat wijzer?
Sorry maar wat bedoel je met de griekse partner? Ik denk namelijk niet dat het alleen door personen met griekse partner geloofd word.. Ik houd me bij de waarheid zoals deze in de meeste geschiedenis boeken is geschreven, ik erger me alleen aan personen die dan meteen roepen, dat is niet grieks dat is turks, alleen omdat zij van turkse afkomst zijn. Zonder daar dus meer over te weten of hebben gelezen, puur omdat zij turks zijn en dat waarschijnlijk zo hebben mee gekregen. Verdiep je ergens in. En dit gaat niet om de baklava maar om meerdere uitspraken, niet alleen op het forum maar ook irl worden vaak dit soort uitspraken gedaan en dat vind ik niet correct. Maar goed Anniek, ik heb nog even na zitten denken maar weet het echt niet, er zijn echter zo ontzettend veel griekse hapjes....ik wil wel een x alles voor je maken en dan moet je maar proeven welke het is hihi
jullie zijn echt gek hoor! een gevecht tussen de turken en de grieken omdat ik naar grieks gebak vraag [pff 8) maar goed nee ben nog niet echt wat wijzer... siem ik dacht even dat dit het was maar dit is met kaas en dat was het niet... het was per 2 verpakt.... maar ga even jouw link uitpluizen tnxxx
Maar als iedereen nou gewoon ook echt on topic blijft ipv steeds gauw iets zeggen over turkse/griekse eigendommen of whatever om toch zijn/haar zegje erover te doen en de boel vervolgens weer af te kappen met: en nu weer ON topic. Anniek zoekt niet eens de baklava of een moskee die in Turkije staat. Ze zoekt dat andere ding. Je weet wel wel. rond opgerold, zoet en koffiebrood achtig.
hahaha ineens bedacht ik mij dat mijn vriend in zijn mailbox altijd de lidl aanbiedingen per week krijgt en hij zijn mailbox nooit opschoont. Ik heb gekeken bij november en tataaaaa onze aanbiedingen Grieks, 12-11 Geachte Nieuwsbrief abonnee, De volgende aanbiedingen (en ook nog vele andere) vindt u in uw Lidl filiaal. Regionale aanbiedingen zijn alleen binnen de regio geldig. Filetto Rhodos Biefstuk in Griekse marinade. 400 gram. meer informatie 4.99* Griekse gehaktsteaks 500 gram. meer informatie 2.99* Gevulde bladerdeeghapjes Hapklare snacks gevuld met fetakaas. Spinazie of kaas. Kant-en-klaar uit de diepvries af te bakken en ovenvers op tafel. Inhoud: 1 kilo. meer informatie 2.99* Kaassnack Ronde deegkoek met fetakaas. Volgens traditioneel boerenrecept bereid met knapperig deeg kant-en-klaar uit de diepvries af te bakken en ovenvers op tafel. Inhoud: 1 kilo. meer informatie 2.99* Olijfkoekjes Specialiteit met extra vierge olijfolie in 5 smaken: sinaasappel, walnoot, amandel, olijf-sesam, rozijn. Inhoud: 250 gram. meer informatie 1.99* Minibrood Met olijfolie bereid. Naturel (400 gram). Met schapenkaas uit Kreta (250 gram). meer informatie 1.99* Crèmesnacks Créme of kaassnacks met prei. Per 3 verpakt. Inhoud: 680 gram. meer informatie 1.99* Soepstengels 4 smaken: naturel, sesam, kaas of knoflook. Inhoud: 175 gram. meer informatie 1.29* Minirepen Verrijkt met honing. Sesam, pinda's, amandel of pistache. 200 gram. meer informatie 2.99* Loukoumia Zoete Griekse geleiblokjes in suiker. Amandel of hars uit Chios. Inhoud: 400 gram. meer informatie 2.49* Halva Specialiteit van gemalen sesam. Cacao voor 1.99. Amandel voor 2.29. Inhoud: 400 gram. meer informatie vanaf 1.99* Nougatreep Zoete reep tussen 2 wafels. Inhoud: 60 gram. meer informatie 0.69* Amandelreep, sesamreep of sesamreep met honing Amandelreep voor 0.99, sesamreep voor 0.65 of sesamreep met honing voor 0.75. Inhoud amandelreep: 60 gram. Inhoud sesamrepen: 70 gram. meer informatie vanaf 0.65* Borrelnootjes Griekse verrassing met tzatzikismaak. Inhoud: 200 gram. meer informatie 0.69* Inktvis In pittige tomatensaus. Naturel. Inhoud: 160 gram. meer informatie 1.99* Gehaktballetjes Heerlijk als snack, voorgerecht of als borrelhap! In tomatensaus. Inhoud: 280 gram. meer informatie 1.49* Wijnbladeren Met rijst. Inhoud: 280 gram. meer informatie 1.29* Ansjovis Gemarineerd met uien en peterselie. In plantaardige olie. Pikant in plantaardige olie. Inhoud: 100 gram. meer informatie 1.29* Groene bonen of aubergines In tomatensaus. 280 gram. meer informatie 1.29* Sesampasta Tachini. 300 gram. meer informatie 1.99* Zonnebloempitten Geroosterd en gezouten. Inhoud: 250 gram. meer informatie 0.79* Pompoenpitten Geroosterd en gezouten. Inhoud: 250 gram. meer informatie 1.29* Dipsaus 3 zakjes kruidenmix voor een typisch Griekse saus. Knoflook, tzatziki, chili. Inhoud: 3 x 20 gram. meer informatie 0.99* Marinade Brengt vlees op Griekse smaak. Atheens gekruid, lams-gekruid of gyros. Per verpakking. Voor ca. 750 gram vlees. meer informatie 0.69* Gyrossoepmix Inhoud: 85 gram. Voor 2 personen. meer informatie 0.49* Moussaka of rijstkruidenmix Moussaka kruidenmix - Voor 3-4 personen, inhoud: 50 gram ; Griekse vegetarische rijstkruidenmix - Voor rijst op Griekse wijze, voor 2 personen, inhoud: 40 gram. meer informatie 0.39* Verse tuinkruiden In pot. Keuze uit peterselie, tijm, oregano of koriander. meer informatie 0.59* Zeep Puur, olijf of lavendel. 125 gram. meer informatie 0.99* Servetten Per 30 stuks. meer informatie 0.99* DUS het zijn dus die cremesnacks. Op het plaatje zie je de kaas en de creme snacks verpakkingen achter elkaar staan en die creme dus achteraan, dus niet goed te zien. Maar denk wel dat dat is wat je bedoelt. Griekse naam staat er niet bij.Het is vh merk ERIDANOUS