Hallo Dames, Ik krijg de DA niet te pakken, maar mijn honden zitten vast inelkaar. Seksueel gezien! Ondanks dat onze reu toch echt geholpen is, schijnt hij nog altijd als een casanova te denken. Mijn vraag is, wat nu? Normaal als dit gebeurd duurt dit nooit lang, maar nu toch zeker al een half uur, iemand een idee wat ik kan doen? Ik weet dat het normaal over gaat maar dit duurt zo lang! Groetjes Knuf
Wij hebben het vroeger ook een keer gehad met onze honden. Mijn vader heeft er toen een emmer water over gegooid Heel zielig maar het hielp wel haha! Zij zaten ook al een tijdje vast.
Volgens mij gewoon geduld hebben. Kan wel tot 45 minuten duren. In ieder geval niet gaan trekken. Het is doordat zwellichamen opzetten, gewoon geduld dus!
het kan vrij lang duren hoor. bij ons oude hond duurde het 45 min. je zou ze kunnen afleiden. maar niet te abrupt!! dus geen emmer water of deurbel want dan kan het gruwelijk mis gaan
Ze komen net los aanlopen uit de bijkeuken gelukkig. Ik had ze maar wat ehm, privacy gegeven. Dank jullie, wist me even geen raad, het leek zo zielig en mijn meissie was zo aan het piepen.
Idd, er zitten een soort weerhaakjes een de penis. Klinkt leuk zo he . Maar ze gaan vanzelf los! Geduld dus .
Nee, dat wist ik, daarom liet ik het eerst ook zo, maar het duurde zo lang vond ik. Kon zijn dat iemand een tip had.
Was het maar zo, volgens mij wil zij nog wel een keer, hij niet meer Ik zal blij zijn als ze gesteriliseerd is.
Ik vind dat zo iets raars die weerhaakjes bij de mannetjes. Onze hond had dit ook en altijd ging hij erop maar als hij los kwam stond hij altijd te janken.
volgens mij staat in de beginpost dat hij gecastreert is toch even terug kijken ben nu ook niet zeker meer
Ach jeetje.... typisch voorbeeld van heel slecht lezen. Sorry. Moet daar toch eens beter op gaan letten.
Haha! Ik heb nooit honden gehad en heb er dus totaal geen verstand van. Moest dus erg lachen om dit topic... Wist niet dat dat kon!
mijn vaders hond heeft en keer als dekhond gediend.( iemnad uit hun straat wilde dat heel graag) dat duurde ruim 2 uur, hahaha. ik dacht toen ook duhhh?? waar ze de energie vandaan halen. in totaal zijn ze bijna de hele middag met zijn 2 bezig geweest in de tuin.