ik vind het heerlijk om zo nu en dan tekenfilms te kijken wie nog meer ? en zo ja wat vindt je dan leuk om te kijken
@sorien wat kijk je dan zoals. ik kijk elke dag de wereld is mooi. of de wereld van K3 vind zoonlief leuk, tevens kijk ik ook bijna dageiljks buurman en buurman, vind zoonlief ook leuk, tussendoor kijken we niets smorgens even, en nu mag hij even kijken heb nu pieterpost opgezet, pff dat vind ik echt neits aan hoor. maar ik vind sommige tekenfilms best leuk, en ook de tienerseries vind ik niet vervelend om te zien.
haha wij ook, totally spies hebben mijn vriend en ik al alle afleveringen van gezien, smurfen zien we ook nog regelmatig enz achja, blijft leuk
ja tuurlijk spirited away en meer van dat soort animaties zijn anders dan andere tekenfilms maar ook de tekenfilms van vroeger zoals nathalie of de familie robinson!
Southpark, maar dat is niet echt voor kinderen. Verder kijk ik nu oude Disneyfilms terug via internet geweldig, dat is gewoon jeugdsentiment. De Leeuwenkoning, Jungleboek, Sneeuwwitje... kan bijna niet wachten tot mijn dochter er oud genoeg voor is
Zodra er een Disney animatiefilm in de bioscoop draait dan móet ik er heen want tja..dat is zo leuk voor eehh mijn dochter
Ik kijk best veel animatie, maar niet echt kinderseries: South Park, Simpsons, Family Guy en American Dad. Ook regelmatig anime (series en films). En een Disney classic op zijn tijd is ook wel leuk
Soms wel. Peppa Big en Bubble Guppies vind ik wel grappig. Maar momenteel staat Dora aan en ik heb de neiging om m'n computerscherm naar de tv te smijten. De meeste tekenfilms vind ik vreselijk; Thomas, Timmy, Shaun het Schaap, Rory de Racewagen,...jak!
beugelbekkie is echt onwijs leuk om te zien. Hier kijken we ook regelmatig nog tekenfilms. gister zelfs nog 1 gekocht!! Terug naar die tijd van toen hihi. Heb het ook nog met sinterklaas films in de bios ga nu heen met me zusje is onwijs gezellig altijd. Intocht kijk ik ook altijd op tv vind het erg leuk om te zien!
Beugelbekkie is inderdaad erg leuk! Wat ik ook geweldig vind, is alweer van een paar jaar geleden: As told by Ginger... echt jammer dat dit niet meer op tv is.
Een tijd geleden vond ik dat nog best leuk, maar nu wordt ik echt gek van die hysterische geluidjes . Ik kijk overigens wel graag geanimeerde films of echte teken-tekenfilms... Maar die tekenfilmseries vind ik ik een beetje too much.