Whahaha Ik zag de titel en wist meteen waar het over ging! Heerlijk spul he....! Ik had vorige keer ook lekker veel gekocht en in de vriezer gestopt. Echt een succes als je mensen op de koffie krijgt en je wilt ze wat 'anders' geven!
ik wilde et zeggen,, Ik stond maandag in de winkel.. en ik kon er niet uit komen welke jullie nou bedoelde
bedoelen jullie de loukoumia of de halva of het creme gebak? en trouwens heerlijk dat griekse eten ik ga vandaag weer even kefthedes en kaas cake halen.
hahaaha had jij laatst niet een topic geopend over dat het er niet meer was? als ik je berichten hier lees moet ik toch maar eens gaan kijken of hier in de buurt een lidl is want je maakt me erg lekker met de M'metjes
Hè, shit, ik stond er vanmorgen mee in mijn handen bij de Lidl, maar heb het weer teruggelegd. Wist niet of het wat was. Maar goed, aan de andere kant, als het dus zo lekker is, eet ik alles in 1 dag op, dus misschien maar beter zo.
Deze? http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20080527.index dit is de link naar de griekse pagina... Vanmiddag maar even boodschappies doen
rachel; dat was ikke jah! hihi en het zo zo lekker net nog een pakje gekocht zijn alweer op hier bij de liddl dus ik ben niet de enige die het zo lekker vind!
Die baklava bij de V&D is niet te vreten, hardstikke nep! Ga naar een Turkse bakker, daar vind je de orginele
Hahahah, zo grappig dat Turken en Grieken elkaar als aardsrivalen zien, maar we hebben mooi wel precies dezelfde keuken!
Ja, daar haal ik 't ook! Of op de Beverwijkse bazaar! Oh dat is zo lekker, krijg er meteen trek in nu, wat doe je me aan?
bleh baklava van de v&d is echt vies ja! Heb nog geen turkse winkel gevonden waar ze het verkopen hier. Ben er zo gek op! Gelukkig over een paar maandjes op vakantie naar Turkije Ik ga dat gebak niet kopen hoor, maar volg stiekum toch wel dit topic...