wii kopen ( vraagjes)

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamzie, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,
    Wij zijn van plan om dit weekend een wii te kopen :D

Maar nu heb ik er een paar vragen over.
    -Waar kan je de wii het goedkoopst kopen?
    -Wat moet je er nog meer bij kopen? ( adapters of dat soort dingen? weet wel een xtra console als je met zijn tweeen wil spelen. of niet? )
    -Wat is leuk om er nog xtra bij te kopen in het begin?

-Je krijgt er al standaard zo'n sportspel bij. Is dat wat of toch maar een ander spel alvast erbij kopen?

Alvast bedankt!

2. Hallo,

K wil je eerst zeggen dat de Wii er moeilijk is aan te komen op sommige plaatsen dus hou er rekening mee dat ze hem bij jullie in de buurt niet hebben om teleurstelling te voorkomen!

De Wii is overal even duur dus echte prijsverschillen zul je niet zien.
    Als je de Wii koopt hoef je er niks anders bij te kopen zoals een adapter want dat zit allemaal in de doos. Wil je gebruiken maken van internet op de Wii om bv online tegen andere mensen een spel te spelen dan moet je even kijken of je een router hebt. Heb je die en die is ook nog eens draadloos dan hoef je niks te kopen, heb je wel een router maar die is niet draadloos dan moet je een kastje erbij kopen die ervoor zorgt dat je online kan spelen tegen andere let er wel op bij het kopen van spellen dat die dan ook online kan want niet alle spellen kun je online spelen tegen andere. Er zit idd maar 1 console bij dus als je met meerdere wil spelen is het fijn als je losse console erbij koopt. Wij hadden ook de wii sport pakket en moet eerlijk zeggen dat het best leuk is maar dat je er toch snel op uit gekeken bent, dus evt kun je kijken naar een ander spel wat je erbij koopt. Zelf hebben wij bv WarioWare Smooth Moves, Marioparty8, Mario en Sonic op de olympische spelen en die zijn echt super gaaf en leuk om te doen en die blijven ook leuk.

Heel veel succes ...

Groetjes, Laura

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat ook leuk is is de Wii Fit, en dat verveelt nooit, kan je beetje sporten thuis ;) ... het sport pakket wat je er standaard bij krijg is wel leuk met net zoals hierboven al beschrven word dat is na een tijdje een beetje saai, Mario Kart is helemaal geweldig je krijgt bij aankoop ook een stuurtje erbij heeel leuk ;)

Qua prijzen is het volgens mij overal het zelfde, maar er zijn er nu heel weinig te koop je kan het beste bestellen bij een winkel, wij hebben hem bij dixons gehaald maar al heel lang geleden ...

Veel succes

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

de Wii wil ik ook hebben vooral de Wii fit balance.
    De sportspellen die je erbij krijgt zijn leuk om te doen vooral tennis :D
    \

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    De Wii is super leuk, mijn zus heeft hem laatst nog bij de dixons gekocht.
    Je moet er inderdaad een extra controller en een extra nunchuck controller bij kopen. Mario kart is hier helaas niet meer te verkrijgen. Mario galaxy is ook een leuk spel. Ik zou er toch wel een extra spel bijkopen, de wii sports waren wij redelijk snel op uitgekeken.

Ik denk dat de prijzen qua winkel eigenlijk niks verschillen

6. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wij hebben een extra controler en nunchuk gekocht en een adapter voor de contrelers om niet steeds batterijen te moeten kopen.
    wij hebben wii sports er bij gekregen denk dat de prijzen overla wel ongeveer hetzelfde zijn.

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb de wii een paar dagen geleden gekocht, na 5 weken wachtlijst. 250 euro incl sportspack bij bart smit.
    Voor de extra controller kan je het beste wii play nemen via bijvoorbeeld bol.com. Dat kost maar 5 euro meer dan alleen een controller en dan heb je er nog een spel bij ook ;)

Voor wii fit staan we nog op de wachtlijst :(

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    vandaag heeft mijn man mario kart gekocht! Vanavond gelijk uitproberen!

9. de bolle

de bolle Lid

11 dec 2007
    81
    0
    0
    vrachtwagens en sjouwen
    doesburg
    Mario Kart is te verslavend 8)

even goed rondkijken voor een Nintendo Wii, want volgens mij zijn ze nog steeds uitverkocht....

10. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Wij hebben de wii in Duitsland bij Media Markt gekocht. Hier in ndl hebben we er een chip in laten zetten, zodat je ook met gebrande cd's kunt spelen. Kostte wel 100 euro, maar dat heb je er na 2 spellen uit ofzo ;)

Een matje lijkt me erg leuk, maar ook errug (!) duur.

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    bedankt voor het antwoord allemaal :D
    We gaan vanavond hier in het dorp kijken of ze hem nog hebben en anders zaterdag maar ergens anders ;)

Dacht eerlijk gezegd dat de Wii-run nu wel zo'n beetje over zou zijn :p
    Had ik het dus mis :)

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wij hebben sinds gisteren ook de Wii. Het sportspakket. Tennis vind ik zoooo gaaf.
    Nu hebben we via bart smit.com ook nog het spel Boogie met microfoon besteld. Karaoke dans spel is dat. En het spelletjespakket wii play met extra controller in het pakketje.

Ik had al gehoord dat je hem kunt ombouwen. Maar is dat veilig. Ik bedoel, is het puur een chip die omgewisseld wordt? en kan dit evt weer ongedaan gemaakt worden. En zijn ze er zo behendig in dat de boel niet crashed? Want het klinkt in ieder geval als een goed plan haha

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wii Fit ( matje ) kost € 90

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wilde een extra whii stuurtje bij bestellen en zou volens de site van bol.com 1-2 werkdagen worden. Nu krijg ik een mailjte en staat er 4-6 weken!
    Grrrr..

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    JA dat komt wel meer voor,
    Bij mijn wii bestelling stond levertijd max 3 weken, dat is nu meer dan 2 maanden geleden :evil:

16. de bolle

de bolle Lid

11 dec 2007
    81
    0
    0
    vrachtwagens en sjouwen
    doesburg
    het grappige is dat op het begin je overal een Wii kon kopen, toen het erg leuk bleek te zijn waren ze in no time uitverkocht....
    Nintendo kan sinds een jaar geleden de vraag niet aan bij de productie

en Mario kart is ook zo'n spel wat niet aan te slepen is, dus succes met de aanschaf

Tip: kijk eens GOED op marktplaats rond voor een vrij nieuwe 2e hands, hebben wij ook gedaan ;)
    scheelt geld en een hoop wacht tijd

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jaaa we hebben 'm :D
    Het was de laatste hier in het dorp bij free recordshop.
    Mannetje is 'm nu aan het instaleren.
    We hebben de Wii play erbij gekocht en Mario party 8
    :D

18. de bolle

de bolle Lid

11 dec 2007
    81
    0
    0
    vrachtwagens en sjouwen
    doesburg
    nou tot volgend jaar maar weer :)

waarschuwing: de Wii is verslavend :)

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    OOOO ik wil ook!

20. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Als je de wii laat ombouwen mooet je uitkijken met de updates die je krijgt als je die doet heb je niks meer aan je omgebouwde wii en ben je je geld dus kwijt

Deel Deze Pagina