Ik doe het zelf, het stelt niet zo veel voor. Voor eventuele vragen kan ik terecht bij mijn collega's (accountantskantoor), dus dat is ideaal
Ik doe het zelf, vind het leuk om te doen En ik vind het echt een eitje, het programma leidt je er helemaal doorheen.
wij laten het doen. wonen in het buitenland en dan heb je weer allemaal andere regeltjes ed. dus voor er wat fout gaat....... betaal die beste man 100 euro en hij regelt alles. hele jaar door dus ook bij problemen en weet ik veel waarvoor nog meer.
Mijn optie staat er eigenlijk niet bij. Onze gewone belasting doen wij zelf, maar mijn ondernemersaangifte laat ik door mn vader doen.
Wij laten het doen. Weet ik zeker dat het goed gebeurd. 2 jaar terug voor het laatst zelf gedaan.. Dik gezeik gehad met de belasting. Nu laten we het doen en vorig jaar voor het eerst een flink bedrag terug gekregen dus we laten het nu weer doen
Zelf. Zo moeilijk is het niet. Kwestie van de goede papieren en goed lezen. Ook in het jaar dat we ons huis kochten heb ik het zelf ingevuld. En ik ben helemaal geen rekenwonder
Wij laten het doen, hebben een eigen zaak en dan vind ik het makkelijker dat de accountant ook onze aangifte doet.
Ik mis anders: Als het simpel is, dan doe ik het vaak zelf, maar wij hebben ook een tijd lang een accountant gehad die het deed voor ons. Ivm met erfbelasting en successierechten en een eigen bedrijf van manlief ... en daar ging ik mijn vingers niet aan branden. Dus het is geheel afhankelijk van de situatie.
Wij laten het doen. Zowel privé als zakelijk. Ik ga mij er niet aan wagen dat er wat mis gaat en ik honderden euro's terug kan gaan betalen
Doen het al jaren zelf,en tegenwoordig is ook het grootste gedeelte al iingevuld door de belastingdienst,succes!
Doe het nu weer zelf, maar in het jaar van aankoop huis een foutje gemaakt en dat laten oplossen door iemand anders, vervolgens uit laten leggen wat ik nou fout gedaan had. Kon het namelijk echt niet vinden. Nu begrijp ik het en doe ik het weer zelf. Overigens laat ik ingewikkeldere zaken zoals erfbelasting of successierecht ook door iemand anders doen. Als ik een eigen bedrijf zou hebben zou ik dat ook door iemand laten doen. Een klein foutje is zo gemaakt en kan je duur komen te staan.