ik ben nog in mijn begin van de zwangerschap ben erg duizelig en zie soms even dubbel erg vervelend. tevens werk ik in de zorg. ik ban afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest en heb een te lage bloeddruk, komt vaak voor aldus de h.a. ik heb ijzer tabletten gekregen, en we zijn nu een aantal ddagen verder en voel me hetzelfde. ik kan maar 1 ding doen en dan weer even rustig zitten ga ik direct door dan word het zwart voor mijn ogen en beweegd alles heen en weer en op en neer(net alsof je dronken bent) Ik zit dus ook al vanaf vrijdag in de ziekte wet, ik vind dit maar niks en dit al in begin. herkennen nog meer dames dit?
ik heb ook de hele tijd een te lage bloeddruk; 110/55 maar de verloskundige zegt dat dat juist geweldig is. er zijn er ook een hele hoop met een te hoge bloeddruk en dat is schijnbaar wel erg. Het kan geen kwaad zegt ze (ik voel me prima overigens,helemaal geen problemen) en ik mag dus best een paar softijsjes hebben,mensen met een te hoge bloeddruk mogen dit totaal niet zei ze. Als je je niet goed voelt, moet je een dropje pakken (zoute drop) of gewoon wat meer zout bij je aardappels doen ofzo.
ik heb ook de hele tijd een te lage bloeddruk; 110/55 maar de verloskundige zegt dat dat juist geweldig is. er zijn er ook een hele hoop met een te hoge bloeddruk en dat is schijnbaar wel erg. Het kan geen kwaad zegt ze (ik voel me prima overigens,helemaal geen problemen) en ik mag dus best een paar softijsjes hebben,mensen met een te hoge bloeddruk mogen dit totaal niet zei ze. Als je je niet goed voelt, moet je een dropje pakken (zoute drop) of gewoon wat meer zout bij je aardappels doen ofzo.
Hoi, Ik heb ook een lage bloeddruk, meestal 110/70 of 100/60 en heb soms ook wat klachtjes zoals duizeligheid. Wat ik niet snap is waarom je ijzertabletten hebt gekregen, want dit is juist voor als je een lage hb (bloedarmoede) hebt en heeft niks met je bloeddruk te maken. Ik kan me dus voorstellen dat die ijzertabletten niks uitmaken. Het beste kun je niet te snel opstaan. Dus eerst even zitten in bed voordat je gaat opstaan. En niet te snel opstaan vanuit een stoel. En niet te lang stilstaan. Mocht je duizelig zijn, dan kun je even een zoute drop nemen of een cup a soup. Verder is er helaas niet veel aan te doen. Groetjes Saskia
110/55 is helemaal niet TE laag hoor is juist heel mooi. ik heb ook steeds van zulke uitslagen gehad. rond het einde van je zwangerschap gaat het ietsje omhoog. ik heb nu 120/70 nou dat was perfect volgens de gyn
Overigens maakt het niet uit of je nou zoete of zoute drop neemt. Het gaat om een stofje wat in beiden zit.. Sluit me bij Angel Eyes aan dat een bloeddruk van 110/55 heel mooi is!
Ik heb ook een lage bloeddruk, laatste keer was ie 90/58. Heb normaal ook al wel een lage bloeddruk, maar tijdens zwangerschap heb ik er wel echt last van. Vooral staan wordt me erg zwaar, in het begin van de zwangerschap met vlagen dat ik echt niet lekker werd, en de laatste (werk)weken heb ik het echt elke ochtend wel. Je kan er niks aan doen, je gewoon rustig houden. (haha zegt drukke miep) Luister naar je lichaam, als je niet lekker voelt gewoon even gaan zitten en een glaasje water deed bij mij altijd wonderen. Succes verder met je zwangerschap.
hhier nog een met lage bloeddruk ik vreet me ziek aan dropjes (niet dat ik dat erg vind) anders is de mijne te laag
Ik heb ook een lage bloeddruk. Meestal rond de 60. Het laagste was totnutoe 55. Helaas is hij bij mij wel omhoog gegaan en heb ik wel een keer op 90 gezeten. Terwijl dit dus absoluut niet de verwachting was van de vlos. Die waren iig niet bang voor een te hoge bloeddruk. Waardoor dat nu wel gebeurt is weten we niet. Nu zit ik weer veilig op 70. Dus een lage bloedddruk is geen garantie voor de dropjes etc. Volgens mij is onder de 50 laag en dan kun je idd wat duizelig zijn. Succes!
Mijn laagste was 85/45 en toen was ik idd behoorlijk duizelig. Helaas op het einde een te hoge bloeddruk gekregen..
he dames ik ben blij dat er meiden/vrouwen zijn die een te lage bloeddruk kennen. het is en blijft vervelend vooral 's ochtends als ik opsta ik heb het gevoel alsof ik zweef. maar ja het hoort erbij, ben erg blij dat ik zwanger ben!
Ik heb ook een te lage bloeddruk 90/50, maar ik heb er gelukkig nog geen last van gehad. De verloskundige zei ook als je er last van hebt dan helpt het wel eens een zout dropje te eten maar of het werkt dat weet ik niet.
Mijn bloeddruk was de laatste keer 100/45. Pak me af en toe maar eens een zout dropje, maar heb er gelukkig ook weinig last van.
mijn laagste bloeddruk was 85/55 dat beginje inderdaad duizelig te worden, mijn advies, voel je je zo?! ga liggen en jeg je benen hoog, binnen 5 minuten voel je drie keer zo lekkerder
mijn laagste bloeddruk was 85/55 dat beginje inderdaad duizelig te worden, mijn advies, voel je je zo?! ga liggen en jeg je benen hoog, binnen 5 minuten voel je drie keer zo lekkerder
Mijn laagste bloedruk was 90-45 Ik kon toen even helemaal niets meer. Vreselijk was dat en als ze dan zeggen dat het prima is voor de zwangerschap grrrrrrrrrrrrrr Maar als ik niet zwanger ben is mijn bloedruk ook al lager dan normaal Drop en zoute bouillon wil wel eens een beetje helpen
Mijn bloeddruk is altijd al laag geweest, gemiddeld 90/60. Soms had ik last van duizelingen enzo. Ik werk voor een internist en die vertelde dat een lage bloeddruk gunstig is voor hart en bloedvaten; het hart hoeft niet veel moeite te doen om je bloed rond te pompen en er komt minder druk op de vaten te staan. Maar qua sterretjes zien en licht in het hoofd zijn heb je daar niet veel aan natuurlijk. Hij raadde naast drop ook CupaSoup aan, daar zit ook een vracht zout in.
in plaats van dropjes te eten, kun je ook zoethoutthee drinken. Hierin zit meer dan in drop en je wordt er niet dik van
Ik ben nu ruim 18 weken zwanger en heb vanaf 9 weken een lage bloeddruk. Normaal heb ik een bloeddruk van 110/60. Ook niet echt hoog, maar wel laag. Nu heb ik een bloeddruk van 80/38......Ik had t tijdens de vorige zwangerschappen ook en er is niks aan te doen. Mijn gynaecoloog zegt dat een koude douche 'smorgens weleens wil helpen, maar dat lijkt me verre van prettig. Je moet inderdaad naar je lichaam luisteren en wanneer je je niet goed voelt even gaan zitten en rust nemen