Ongelovelijk verlangen! - FF klagen.....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Harmless, May 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi lieve meiden. Ik ga ff klagen over de laatste loodjes hoor moet het gewoon kwijt. Ik heb echt een pracht zwangerschap achter de rug 0,0 om te klagen maar de laatste 2 dagen is het verlangen naar ons kindje zo groot geworden dat ik niet meer kan eten, slapen etc. Ik huil de hele dag door dat ons kindje er nog steeds niet is! Ik zeg elke keer kom nou toch kleintje. Ik voel niets!
    Mijn lichaam snakt naar de kleine. Ik had af en toe 1 lekkend borstje nou sinds 2 dagen is het een lopende campina fabriek. Ik lek continu.
    Ik was de eerste van de bevallingsclub die zou 'moeten' bevallen en nu ben ik nog de enige zwangere.
    Ik had rekening gehouden met uitloop (vandaar dat mijn banner nog wat daagjes opgeeft) maar toch onbewust ben ik daar schijnbaar niet van uit gegaan.
    Ik wil gewoon niet meer naar de VK (vandaag) ben het zoooo beu om daar alleen te horen: "Nou alles ziet er nog goed en gezond uit dus we wachten maar."
    Ik heb de neiging om alle stekkers uit de contacten te trekken omdat er om de haverklap 'gecontroleerd' wordt. En dan uiteraard weer janken.
    Ik kan geen sop meer zien, want de kleine komt toch niet..... Dat poetsen voor niets ben ik ook zooooo beu!

2. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ik kan het me echt heeeel goed voorstellen! Nog eventjes volhouden meid, ga wat leuks doen vandaag! Lekker een dvdmiddag of iets anders wat je bezig houd denk even aan jezelf!

3. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik ben even ver als jij en ik heb het ook hoor. Niet dat ik zit te huilen, omdat ie er nog niet is. Maar ik ben zo nieuwsgierig hoe ie eruit ziet en ik wil het ook zo graag vast houden. Ook ik moet vandaag weer naar de verloskundige. En als ik dan na 5 minuten weer buiten sta, denk ik, ben ik hier nou voor gekomen?
    Ik hoop dat onze kleintjes snel naar buiten komen.
    Kunnen we eindelijk bewonderen wat er al 9 maanden in ons groeit.
    x Linda

4. Danique

Danique Bekend lid

Nov 19, 2006
    572
    0
    0
    he meid jij hebt het zwaar te pakken zo te lezen :) maar ik kan het me heel goed voorstellen hoor! hopenlijk kondigt je kleintje zich snel aan en kan je lekker gaan genieten :p

5. Marijtje

Marijtje Actief lid

Sep 20, 2006
    201
    0
    0
    Vraag of ze je kan strippen vandaag, misschien helpt het....

6. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik had hier vorige week ook last van, veel huilen en sjacherijnig zijn en mijn man afkatten.. :oops:
    Nu heb ik mezelf weer bij elkaar geraapt, gisteren lekker uit eten geweest met manlief en ik ga deze week alleen maar leuke dingen doen!
    Vooral troostkopen, daar heb ik zin in! :D

Nog even volhouden meid, over een paar daagjes hebben we ons wondertje in onze armen!

Groetjes, Anakin.

7. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    ik was 40 weken en ging naar de verloskundige. "gaat allemaal prima, tot volgende week..." en acht uur later was mijn dochter er. Totaal geen voortekenen, ineens braken de vliezen en begonnen de weeën. Het kan dus zomaar...

8. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik sluit mij geheel bij je aan Harmless!Ik ben al ruim overtijd, mijn eerste kindje is precies op de datum geboren, de tweede 2 weken te vroeg, dus hier heb ik geen rekening mee gehouden.
    Ik ben het ook zat maar met name vanwege B.I, elke dag neemt de pijn toe in mijn bekken, lopen, zitten, het is allemaal pijnlijk, alleen liggen helpt.Al weken voorweeen, maar tot nu toe niets, de spanning neemt toe.

9. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    brabant
    Ik hoop dat het voor ons allemaal snel mag komen.
    Gek eigenlijk dat je op een bepaald moment gewoon echt geen geduld meer hebt he. En als je eenmaal overtijd bent, kan ik me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt. Dat lijkt me echt niet leuk, om overtijd te zijn.
    Nu klagen we allemaal dat het zo lang duurt, maar straks als het kleintje er is, heb je denk ik toch het gevoel dat het heel snel is gegaan.
    Nou, het is afwachten meiden, maar het komt er vanzelf uit.
    x Linda

10. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kom zojuist van de VK. Was iets eerder daarnaartoe gegaan omdat ik ook last heb van buikpijn en hierdoor geen eten meer binnenhou. Zat in de wachtkamer ook weer lekker een partij te bleten niet normaal..... Ze heeft niet gestript ze is ervan overtuigd dat de kleine vandaag of morgen komt, aan mijn houding, ogen en verhaal te merken. Daarnaast is mijn bloeddruk de hele zwangerschap een perfecte 110/60 geweest en vandaag voor het eerst 130/80. Wat haar vermoedens verstekt aangezien het verloop van mijn zwangerschap. De kleine heeft er geen last van die draait nog lekker zijn/haar rondjes. (Om de as) Ik heb wel iets gekregen om de nacht door te komen. En de tip wonderolie nemen als ik me daar lekker bij voel. (Je moet er schijnbaar enorm van naar de toilet...)
    Dank jullie wel voor de ondersteunende berichten. Ik heb weer wat hoop al met al. Alleen hoop ik ook wel dat de hoop niet weer instort binnen no time......
    Hoe was het bij jou Linnepin?
    En Anakin, Jara en Patries ook heel veel sterkte.

11. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik ben ook net naar de VK geweest, echter baarmoedermond was nog niet verstreken, dus strippen had nog geen zin :(
    Ik heb nu homeopatische korrels gekregen(mijn VK is ook klassiek homeopaat), deze korrels moeten het allemaal versnellen.
    Donderdag weer controle om te kijken of ze kunnen strippen.
    Kortom, weer wachten, om moedeloos van te worden.
    Dames, sterkte allemaal!

12. pietje77

pietje77 Actief lid

Nov 7, 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Nou meid, ik kan niet anders zeggen dan: Sterkte!
    Ik "klaag" ook veel , zegt mijn man in ieder geval. Meer dan ik de eerste keer deed, maar voor mijn gevoel kan ik ook bijna niks meer. Terwijl ik nog zoveel wil doen....
    Eén ding is zeker: jij bent eerder aan de beurt dan ik! Ik vind het zelf heerlijk om heet te gaan douchen, werkt erg ontspannend.. of lekker in bad?
    Gewoon alleen maar doen waar je zin in hebt, lekker eten, dvd kijken , telefoneren met vriendinnen of zo, kan ook erg leuk zijn!

13. pietje77

pietje77 Actief lid

Nov 7, 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Wat is strippen eigenlijk?

14. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Soms besluit een gynaecoloog of verloskundige om te “strippen” om zodoende een poging te doen een inleiding te voorkomen. Bij strippen maakt de gynaecoloog of verloskundige met de vingers de baarmoedermond los van de vliezen en kan het gebeuren dat de baarmoedermond hierdoor ook rijp wordt. Vaak volgen dan de weeën zodat er toch nog een natuurlijke bevalling in werking treedt. Strippen kan ietwat vervelend/pijnlijk zijn en het geeft absoluut geen garantie tot bevallen.

15. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    brabant
    Ik ben nog niet geweest. Ik moet er over een half uurtje naartoe. Maar wat ik nou nog graag wil weten. Wanneer gaat een verloskundige voelen vanbinnen, zeg maar. Ik bedoel, ik zou graag willen weten of mijn baarmoedermond al rijp is bijvoorbeeld. Maar ik vind het zo stom om te vragen of ze even wil voelen. Of doen ze dat sowieso bij een bepaald aantal weken?
    Ik kan zo slecht tegen die onzekerheid.
    x Linda

16. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, Ryan is 4 weken te vroeg geboren, maar achteraf gezien wel na de dikgedrukte verschijnselen. Ik hield ineens vocht vast, had een hogere bloeddruk en had een andere houding. Dus meis, ik hoop voor je dat de kleine net als bij mij, zich nu ineens aankondigt!

17. Ik hoop dat het snel begint.
    Ik ben het ook al behoorlijk zat en ik ben pas 37 weken.
    Bij mijn zoon ws ik met 36 weken al bevallen ivm inleiden door zwangerschapsvergiftiging.
    Maar ik heb vanaf 20 weken al bekkeninstabiliteit en sinds dag 1 oedeem.
    Ik ben het gewoon helemaal zat ik kan wel janken.

De gyn. heeft vorige week wel gezegd dat ze volgende week zal kijken of de bm week is en een extra zetje kan geven.
    Morgen heb ik een afspraak ik ga vragen wat ik zelf kan doen, ik wil gewoon bevallen ik kan bijna niets meer, duizelig door ijzertekort.

Sorry voor mijn lange verhaal

18. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt allemaal nog voor jullie toffe ondersteuning..... Ik ben nog op de valreep een Mei-mama geworden. Onze zoon is donderdag avond na een zware bevalling geboren maar oooh wat ben ik blij..... Voor iedereen die nogsteeds zo loopt heel veel suc6! Echt meiden het klinkt cliche maar zo'n klein wonder doet wonderen! Alsnog bedankt!
    Ik ben uiteraard benieuwd vooral naar jullie verhalen Linnepin, Anakin, Jara en Patries!

19. van harte gefeliciteerd!

20. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik ben ook nog mei mama, 30 mei is Norah-Lynn geboren, S"morgens om 9.53U. Bevalling duurde 5,30 uur, Laatste uur was zwaar, maar wat is ze mooi!

Share This Page