Innestelingsbloeding...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Fullhouse1981, Feb 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Wie van jullie heeft er al eens te maken gehad met een innstellingsbloeding? Was dat op je dag van je ongesteldheid? Of daarna?
    Ik zal het even kort uitleggen. De hele week heb ik al gespannen borsten, en vanmorgen stond ik op met (sorry) bruinverlies. Normaliter zet dit direct door in echt ongesteld zijn, maar dat is het nu dus niet?! :(
    Gisteren had ik harstikke rugpijn, nu ga ik ervanuit dat het doorzet, de kans is altijd aanwezig en het is natuurlijk harstikke welkom. Heb helaas geen testen in huis!!

Afwachten dus..

Kunnen jullie me hierover iets vertellen, over jou innestelling?

xxx

2. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

Nov 1, 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    hallo fullhouse1981..

ik zit int zelfde schuitje..
    ik heb 6 dagen na men ei lichtroze afscheiding gehad.. nu moest ik eergisteren ongesteld worden maarrr niks gekomen.. gister test gedaan negatief helaas maar geen bloed dus dat geeft hoop!
    we gaan voor ons eerste kindje dus heb er verder niet veel ervaring mee.. kan je geen antwoord geven kan alleen zeggen dat we int zelfde schuitje zitten..

bij mij was het (als het een innesteling was) 6 dagen na mijn ei en dat was dus een week voor mijn ongi.. het licht er dus maar net aan wanneer je eisprong is..

Liefs Riejantjuuh

3. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Heej!!
    Ik heb het heel raar nu, ook heb ik niet het gevoel dat het doorkomt! heel vaag!! :)
    Ik duim voor je dat het raak is!!

4. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

Nov 1, 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    zolang het niet rood is is er niks aan de hand:D
    ik weet niet hoeveel ongikrampen je normaal hebt maar zolang je dat niet hebt is het nog goed;)
    ik voel me vanaf men "innestelbloeding" allemaal vage klachten.. ik kan het me ook in men hoofd halen natuurlijk.. zo zijn wij vrouwen nou eenmaal haha elk extra bobbeltje net op je tepelhof.. zolang naar je tepels kijken tot je er zelf van overtuigd bent dat ze toch echt donkerder zijn.. bij elke darmkramp denken shit wat was dat! haha ja dat is het leven van een vrouw die zoekt naar het het streepje!!:D

ik heb duss na mijn "innestelbloeding"
    - grotere (.)(.) gevoelige melkklieren..
    - lage rugpijn
    - elke avond lichte hoofdpijn
    - vreemd gevoel in onderbuik
    - af en toe steekjes vlak boven schaambotje

maar ja je lichaam kan je nou eenmaal voor de gek houden! ;)

5. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb totaal geen innestelingsbloeding gehad.

Maar ben wel zwanger 1 dag voor NOD voor het laatst getest

Share This Page