hoi, enkele weken geleden had ik tijdens het omdraaien in mijn bed ineens een hevige steek helemaal boven mijn baarmoeder, net onder mijn borsten zeg maar. sindsdien voelt die plek nog steeds enorm gevoelig aan en de stekende pijn komt bij tijd nog terug ik kan niet zeggen of het mijn baarmoeder is, een spier of pees verrokken of iets anders op mijn huid is er niets te zien, alhoewel die enorm gevoelig aanvoelt op die plaats hebt u een idee waarvan de pijn kan komen? zou het kwaad kunnen voor de zwangerschap? alvast bedankt
hoi claire, Het klinkt als of je een tussenribspier hebt beschadigd dit kan komen door dat de ribben uit gaan staan om de kleine meer ruimte te geven. Dit voelt heel beurs aan. En kan een lange tijd gevoelig blijven! helaas is er weinig aan te doen maar als je graag een diagnose wilt kan je even langs je huisarts gaan. Imke
hoi imke, bedankt voor je antwoord is het verstandig het nog even aan te zien? wat kan de dokter er verder aan doen als het idd een tussenribspier is? groetjes
de dokter kan er niets aan doen, het heeft tijd nodig om te genezen maar het kan even duren omdat de ribben waarschijnlijk nog wat meer naar buiten zullen gaan staan. sorry! Hoop dat het snel over gaat voor je! Imke