Welk figuurtype ben ik?

Discussie in 'De lounge' gestart door Leni88, 10 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Sinds de zwangerschappen is mijn figuur veranderd, mijn taille is minder goed zichtbaar, borsten kleiner en mijn buik dikker. Vroeger had ik een A-type figuur, maar nu lijk ik eerder een vierkant of bolvormig middel te hebben?
    Ik vindt het moeilijk de juiste kleding te vinden, terwijl de jongste al 2.5 jaar oud is. Wat denken jullie, naar welk figuurtype kan ik mij het beste richten?

Bijgevoegde bestanden:

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Zou een wat hogere taille snit inzetten als je voor een jurk gaat. Zeg maar de lijn onder je borsten accentueren.

Maar vind t best meevallen hoor. Zit nog een mooi figuurlijn in.

Leni88 vindt dit leuk.
  3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Welke buik:D
    Je hebt een super mooi figuur! Ik denk dat je een beetje een peer figuur hebt. Maar ik heb er niet zoveel verstand van:p

4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Ik zou een type loslaten en gewoon veel verschillende dingen proberen. Als ik de foto zo zie dan verwacht ik namelijk dat heel veel soorten kleding jou goed zullen staan. Prachtig figuur heb je!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ruilen :D:D:D
    Hier genoeg duidelijk figuur lijnen, maar ook genoeg vetkwabbels :D:D

Ik vind dat je een licht zandloper figuur hebt en daar past erg veel op!

6. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties. Ja, ik probeer veel uit, maar vaak schrik ik ervan als ik het later op familiefoto's terugzie, omdat het dan heel anders lijkt. Ik draag sowieso alleen highwaist, heb van de keizersnede een tamelijk huidschort overgehouden, dat kan ik daarmee goed verstoppen. Ik wil me algemeen beter kleden, maar zonder hakken en het moet er toch vrouwelijk uitzien. Beetje zoeken dus:)
    Ik heb tamelijk korte benen en stevige kuiten, dat is moeilijk te kleden. Laarsjes zijn meestal te smal.

7. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Je zit tussen zandloper en inverted triangle in :) Heel mooi figuur heb je!

Qua zomerjurkjes zou mouwloos met een a-lijn model je erg mooi staan :) Maar shift jurkjes zou je ook goed kunnen hebben.

Qua broeken zou ik eens iets met wide of flared leg (en high waist) proberen :D

Leni88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina