Ik heb tocotholin in huis, paar druppels op een doekje in de buurt en t stroomt. Allicht dat t ook helpt bij verstopte holtes.
Ik heb eerst xylo gebruikt maar dat hielp niet. Nu heb ik fluticasonpropionaat. De fluticas zou sterker moeten zijn. Is ook alleen op recept verkrijgbaar. Mijn neus zit nu niet meer dicht maar holtes blijkbaar nog wel.
Nee helpt bij mij ook niks...bij mij had ik ook pas na een week last van mijn holtes. Als de pijn morgenvroeg nog zo sterk aanwezig is ga ik de huisarts bellen.
Oeh ja ik heb ook eens een kaakholte ontsteking gehad. Zo klinkt dit ook. Was echt verschrikkelijk. Ben toen eerst bij de tandarts geweest want ik dacht dat mijn kiezen waren ontstoken ofzo. Foto’s alles gemaakt. Toen bleek het mijn holte te zijn. Daar heb ik toen tramadol bij de huisarts voor gekregen. Dat hielp wel haha.
Ik ben er net vanaf, duurde drie en halve week. Ben er goed beroerd van geweest, het enige wat echt verlichting gaf was stomen. Gewoon boven een pan met net gekookt water hangen, drie keer per dag een lwartier.
Even een ander vraagje; hoe is het verdere verloop gegaan na het verwijderen van je keelamandelen? Je had een bult op/aan je tong toch? Hier weer een ontsteking te pakken, naar heb gister gelijk een kuur gekregen van de huisarts, wel beetje om gesmeekt, dus ben benieuwd of ik dat ga merken. Ben iig niet zo ziek als toen, maar pijnlijk is t wel.
Het positieve is dat ik (nog) geen keelontsteking heb gehad. De conclusie is dat m’n gehemelte na de operatie gewoon te strak is geworden. Normaal heb je een mooie boog en ik heb nu een flapje. Ik zou niet weten hoe ik het uit zou moeten leggen. Ik had enorme amandelen. Ze halen dat eruit en sluiten het weer. En daar is het niet helemaal lekker gegaan. Kunnen ze niets aan doen en ik moet er mee leren leven. Kan desnoods naar logopedie. Doordat ik snotverkouden ben zwol m’n hele keel wel op. Met een te strak gehemelte en huig betekende dit dat mijn kokhals reflex 24/7 geprikkeld werd en ik dus continu boven de pot hing. Voor mij is de operatie dus nog steeds een flop. Maarja, ik besef ook dat ik een uitzondering ben. En dat de operatie dus ook heel positief kan zijn. Zeker als je echt heel vaak een keelontsteking hebt. hopelijk slaat je kuur snel aan
Tjonge, wat een narigheid heb je er aan over gehouden zeg. Ja, tot nu toe is het bij mij nog te doen en de huisarts zei gister ook weer dat het niet aan de orde was. Opzich wel blij mee, maarja…. Tblijft steeds beetje dubbel als je weer een ontsteking te pakken heb. Maar deze is wel een stuk minder erg dan de vorige keer, en heb nu gelijk een kuur, dat helpt wellicht ook. sterkte hoor!